lazy
Nieuwkomer
Iemand al met Ableton Live 4 gewerkt? Volgens sommigen is dit de tool om live te gebruiken op je laptop. Allemaal leugens of toch iets van waar. Graag iets meer van mensen die er al mee gewerkt hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No hard feelings though.Origineel geplaatst door lazy
Iemand al met Ableton Live 4 gewerkt? Volgens sommigen is dit de tool om live te gebruiken op je laptop. Allemaal leugens of toch iets van waar. Graag iets meer van mensen die er al mee gewerkt hebben.

Origineel geplaatst door rkampschoer
Ik gebruik voor sommige live optredens (wanneer ik geen halve studio meesjouw) Live 4 op m'n laptop met een firewire geluidskaart en een 6 kanaals mixer met FX, en voor mij werkt het prima.
ik heb een heel aantal loops en andere kleinere sigmenten als audio opgenomen, en die zo onder de verschillende tracks verdeeld.
Zo ben ik heel flexiebel in wat ik wil laten horen, omdat ik bv maar 1 track kan laten horen, maar bv ook 8 tegelijk (op verschillende audio uitgangen natuurlijk).
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, en je kan er evt makkelijk een controller op aansluiten om Live daarmee te besturen.
Het midi tempo haalt hij bv uit mn mixer...
Een echte aanrader dus!
![]()