Re: Prime time of your life
Re: Prime time of your life
Origineel geplaatst door apollo
Zo die was makkelijk.
prime time of your life
Haha wat grappig! Toevallig ben ik net dat nummer aan het luisteren en toen hoorde ik jouw eigen VP330 sample en het klonk precies synchroon!!
Maar goed, hier's mijn mening:
Homework vind ik gewoonweg saai en niet te pruimen, m.u.v Da Funk, Around The World en vooruit dan maar ook Teachers klinkt wel aardig. Maar voor de rest, geloop geloop geloop en nog eens geloop. Waarom vind iedereen dit toch een geweldig album? Ik vind het dood
Discovery vind ik gewoon top! Oke, het is wel jammer dat de samples bijna letterlijk zijn overgenomen maar toch, ik vind het heerlijk klinken! Waarom mensen dit afkraken begrijp ik niet, waarschijnlijk ben ik te bubblegum 70's ingesteld ofzo?
Maar toen kocht ik Human After All. Ik had al eerder de videoclip gezien van Robot Rock en ik vond het echt geweldig en zo over the top!

Wel weer teveel geloop maar goed dat nam ik dan nog wel voor lief. Toen kocht ik het album en ik hoorde eigenlijk hoe slecht Robot Rock gemixt is. Er zitten heel veel digitale bliepjes en bijgeluiden in! Wat een nalatigheid! (Tja dat krijg je waarschijnlijk van 6 weken productie). Die jongens waren erg lui maar waren op contract dus ze rammen maar wat in elkaar. Nalatigheid op het mixen vind ik altijd erg jammer. Verder hoorde ik net het originele lied en dat stelt me toch wel weer erg teleur hoe letterlijk ze het hebben gesampled. Kijk dat is nou weer leuk aan Fat Boy Slim. Die edit de samples zo dat de originele maker het niet eens kan herkennen!
Human after All en Robot Rock vind ik dus gewoon goed klinken! Prime Time of Your life klinkt goed, totdat ze beginnen te kutten met de sound tot één grote storm. Héél erg jammer.
Television Rules the Nation klinkt ook goed in de oren, Technologic kan ik eigenlijk niet erg waarderen door die irritante verhoogde stem. Ik heb altijd een hekel gehad aan dat soort stemmetjes maar das mijn mening. Voor de rest vind ik het album zwaar tegenvallen.
Dus, m.u.v een paar nummers valt de rest valt idd tegen.