Ik kom er echt niet meer uit!

Origineel geplaatst door D-Zire
natuurlijk doe ik het voor de fun, maar er is natuurlijk niets dat je liever wilt is dat een bekende dj je nummers draaid...

ach ja, kan best leuk zijn, maar het is leuker als je in een club staat en je hoort je eigen nummer. Dan maakt het niet uit wie de DJ is.

Origineel geplaatst door sander
ach ja, kan best leuk zijn, maar het is leuker als je in een club staat en je hoort je eigen nummer. Dan maakt het niet uit wie de DJ is.

Tja,

Connecties connecties,

Ik maak op zich leuke muziek maar ik ken NIEMAND die DJ is of bij radio werkt, of bij platenmaatschappij viavia ofzo....
Dat is het jammerlijke van de muziek industrie,

als je niemand kent die het draait of connecties heeft, dan houd het op...

=(

Origineel geplaatst door Bass
Tja,

Connecties connecties,

Ik maak op zich leuke muziek maar ik ken NIEMAND die DJ is of bij radio werkt, of bij platenmaatschappij viavia ofzo....
Dat is het jammerlijke van de muziek industrie,

=(

nou,

ligt eraan welke style je maakt...
stel je maakt hardcore dan kan je op www.partyflock.nl
(klote site, maar goed voor contact met dj's en mensen van feesten)
een zootje goede dj's vinden waaraan je kan vragen of eentje 1 van je 1e releases wilt hebben...
mits je een release hebt natuurlijk }:|

Origineel geplaatst door Bass

=(
Dan ga je toch alle clubhuizen / zalen / events van NL af en bied je je diensten aan? Niet geschoten := 'atijd mis'. Niet dat ik het doe , maar ik wil ook geen DJ zijn.
Er is altijd wel een zaal die iemand wil.

Re: Re: Re: Re: Ik kom er echt niet meer uit!

Re: Re: Re: Re: Ik kom er echt niet meer uit!

Origineel geplaatst door sKeLeTvM

De stelling die ik verdedig heb ik niet zelf uitgevonden maar mee gekregen in opleidingen die ik heb gevolgd.
Ik zeg niet dat een som van lullige partijtjes niet kan werken. Op alle regels bestaan uitzonderingen. Het is natuurlijk wel zo dat het "geheel" als dusdanig moet werken. Als je enkel vrede neemt met arrangementen die per 'partij' staan als een huis kom je ook sneller tot bevredigend geheel.
in veel gevallen zou 't zeker kunnen werken idd, maar blijf je dan niet bij hele conventionele muziek?

hier een voorbeeld waarvan ik denk dat 't essentieel is dat juist niet elke partij staat als een huis:
stel je hebt een 4 to the floor dance/techno/hardcore track, dan valt de vierkwartsmaat weg en begin je een raar drumritmetje of synthloopje met triolen...als je dat goed doet kan dat echt bout klinken, sowieso is het al een heel rare overgang en het meerendeel van het publiek raakt dan echt de draad kwijt omdat t niet meer lekker 1,2,3,4 gaat maar opeens 1,2,3...en dan knal je daarna opeens weer die vierkwartsmaat erin en bam dat rare loopje valt helemaal op z'n plaats...juist die overgang van dat ongelukkige loopje naar een geheel dat staat als een huis kan een ontzettend gaaf effect geven en de luisteraar helemaal wild maken, mij in ieder geval wel ik vind dat soort geintjes vaak ontzettend kicken :D

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Ja hoor 1-0 voor nightstorm.
fijn dat je t met me eens ben maar een discussie is geen voetbalwedstrijd

Back