[Emu 1820M] Dock opname routing

DJ41

Lid sinds 1834
Ik zit met een probleem, waar ik zelf na een tijdje kloten niet uit ben gekomen, dus misschien dat hier iemand me kan helpen. Wat ik wil proberen is het volgende:

Ik heb mijn patchbay software op de volgende manier ingesteld:

ASIO 1/2 ----> Dock 1L/1R = 2X mono, 1 bassdrum en 1 snare
ASIO 3/4 ----> Dock 2L/2R = Percussion
ASIO 5/6 ----> Dock 3L/2R = Vocals
ASIO 7/8 ----> Dock 4L/4R = Synths

Dock in 2L/2R ----> SEND ----> Dock 7/8 = opname externe bronnen.

emu2.jpg

Nu heb ik 2 synths en die wil ik kunnen bewerken met plugins van Cubase SX2. Dit wil ik graag live doen, dus niet eerst opnemen en dan de audio bewerken, maar echt realtime.
Ik dacht het volgende:

Ik sluit beide synths aan op Dock in 1L/2R en Dock in 3L/3R. Wanneer ik ze bespeel, dan zie ik de peak meters ook uitslaan in de patchbay software, dus ze komen binnen. Alleen hoor ik nog niets. Dus ik dacht, ik doe dan een SEND naar 1 van de ASIO kanalen, maar dit werkt ook niet. Het werkt alleen als ik 1 van de ASIO kanalen niet meer route naar een fysieke Dock. Dan hoor ik wel de synth, maar dan klopt mijn indeling niet en hoor je alles in Cubase op alle kanalen.

Weet iemand hoe ik alles moet instellen om mijn doel te bereiken? Het liefst wil ik niet alleen de Emu FX gebruiken, maar ook mijn cubase plugins. Moet ik het dan in Cubase instellen i.p.v. de patchbay software?

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Back