Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

) zangeres in huren om e.e.a. mee op te nemen en kijken hoe toepasbaar het kan zijn in een dergelijke track. Niet geschoten is immers altijd mis... Vrienden (die overigens al meerdere releases hebben op vinyl, bij o.a. Djax) vinden dat de track goed is zo en het juiste gevoel weergeeft, desalniettemin vind ik de feedback die ik hier krijg zeker positief. Soms zit je in een continue zelfde spiraal van produceren en laten horen aan dezelfde mensen dat de feedback bijna constant lijkt te zijn. G-space --> Ik ben juist bang dat als ik ga oversturen het 'relaxte' en ietwat 'lieve' zal verdwijnen. Wel zou het zo kunnen zijn om de 'main-tune' te oversturen in de cut-off, om het nummer iets meer in de lift te zetten. De hi-hats en de zeegeluiden (grappig ook die term, ik weet nu precies wat ermee bedoeld wordt, vanaf nu zijn het gewoon 'zee-geluiden'
) ben ik zelf eigenlijk wel tevreden over. Ik vind het prettig klinken om d.m.v. een dergelijk effect aan te geven wanneer er wat te gebeuren staat. Wat zou jij er bijvoorbeeld voor in de plaats zetten? Ik ben bang dat wanneer ik ze weg zou laten het te 'kaal' zou kunnen worden.Origineel geplaatst door Subgroover
De geluiden voor de rest zijn wel best ok... een beetje een opwarm-nummer voor helemaal aan het begin van een dance/technofeest als de mensen nog aan het binnenstromen zijn![]()
Maakt niet uit hoor gebruik hem ook regelmatig naast me nordlead,trouwens zijn er echt wel tig banken op het net ervoor
Heb zelf alle sounds mooi op een cdje gebrand. Op de yahoogroup heb ik ook alwel zon 20 banken gevonden en dan hebben we het niet over de minsten.
ja ik, 't zit wel leuk in mekaar maar ik vind 'm wat te vrolijk.Origineel geplaatst door baksteen
Bedankt voor 't luisteren... Zijn er ook nog mensen met een mening m.b.t. de track? :confused:
Origineel geplaatst door cirkelzaag
ja ik, 't zit wel leuk in mekaar maar ik vind 'm wat te vrolijk.
.....een klein beertje gaat wandelen en er komen steeds meer bosdieren bij die met 'm mee gaan,ze willen naar de disco waar dj das draait. het is een lief dik beertje dus echte grote gevaarlijke techno-dieren gaan niet met 'm mee....
.... zoiets....
![]()

toen ik klein was ben ik er in gevallenOrigineel geplaatst door ReSoNaNcE
Heb jij zojuist een grote zak met drugs gevonden?![]()