Track

Origineel geplaatst door baksteen
G-space --> Ik ben juist bang dat als ik ga oversturen het 'relaxte' en ietwat 'lieve' zal verdwijnen. Wel zou het zo kunnen zijn om de 'main-tune' te oversturen in de cut-off, om het nummer iets meer in de lift te zetten. De hi-hats en de zeegeluiden (grappig ook die term, ik weet nu precies wat ermee bedoeld wordt, vanaf nu zijn het gewoon 'zee-geluiden';)) ben ik zelf eigenlijk wel tevreden over. Ik vind het prettig klinken om d.m.v. een dergelijk effect aan te geven wanneer er wat te gebeuren staat. Wat zou jij er bijvoorbeeld voor in de plaats zetten? Ik ben bang dat wanneer ik ze weg zou laten het te 'kaal' zou kunnen worden.

de 'zeegeluiden' opzich vindt ik wel relaxed (men wordt daar rustig van heh ;) ) alleen denk ik dat ie er te vaak in zit. Ik zou hem ook niet gebruiken voor die 'grote' break, daar zou ik het thema geluid proberen uit te delayen, dat je zo'n weweweweweee en dan steeds zachter effect krijgt ipv het zeegeluid (als in worldcup van Kiko).
Na de break komt het thema weer erg lekker terug, daar zou ik hem wel laten, maar dan niet om de 16 maten weer. Dat schept verwachtingen, terwijl er niets bijkomt (clap ofzo).
En het geluid kan wat sterker/krachtiger daardoor.

Nu is ie wat gelikt daardoor, het lijkt wat timide bent, maar met techno mag het wat mij betreft best onorthodox, dat geeft vaak op de dansvloer een vet effect. Mensen een beetje het bos in sturen/uit de tent lokken.

De eerste minuut is het wel een aardige track. Daarna mis ook ik de variatie helaas. Het hupje in de beat om de 8 maten is wel ok. De ride die je gebruikt vanaf 0:44 vind ik een beetje doorsnee en bovendien te voorspelbaar. Je mix is wel ok

Back