Wie kan mij dit verklaren.

Re: ik zie ik zie wat jij niet ziet

Re: ik zie ik zie wat jij niet ziet

Origineel geplaatst door C738
Een raadseltje... welk forumlid is opvallend AFWEZIG in deze thread?

-C-

You tell me!

Origineel geplaatst door Jan VS. Jaap
Ja dat zeg ik als je mijn vorige post even terug leest! a.u.b. Als je goed luisterd dan hoor je ook wel dat hardware vetter klinkt als software. Maar software echt wel vet klinkwn snijd ook geen hout. Als ik naar een uitvoering ga van me plaatselijke muziekkorps kom ik ook tot de conclusie dat het erg vet klinkt. Ik denk dat jij bedoelt dat je gewoon meer moet doen om software beter te laten klinken,dat kan best wel dan. De meesten zeggen ook dat hardware beter klinkt tja.. vetter eigelijk,lijkt me uiteindelijk ook wel logisch als je 4000piek moet neertellen voor een synth..

Beste Jan (of Jaap??)

Ik vind jouw vraagstelling dermate spitsvondig dat ik je niets dan lof kan geven. Ik hoop dat je van lof houdt, anders heb ik nog wel een recept voor een lekker kaassausje. Ik ben tevens blij te horen dat jouw plaatselijk muziekkorps nog niet is overgestapt op software.
Dat lijkt mij maar een saaie bedoening als na de Avond Vierdaagse zo'n groep lui met rare mutsjes op door de straten banjert met een zooitje laptops voor hun buik.

Waarom de track van BSE zo "vet" klinkt terwijl dat met software gemaakt is begrijp ik dus ook niet! Volgens mij liegt BSE en heeft ie het stiekum toch met hardware gedaan.

Origineel geplaatst door Nolet
Dat lijkt mij maar een saaie bedoening als na de Avond Vierdaagse zo'n groep lui met rare mutsjes op door de straten banjert met een zooitje laptops voor hun buik.

Dat lijkt mij nou juist stoer! :D

Soms weten mensen echt niet wat ze willen dan gaan ze helemaal over op software
en naar een tijdje komt er weer langzaam hardware de studio binnen. :confused:

Re: Re: ik zie ik zie wat jij niet ziet

Re: Re: ik zie ik zie wat jij niet ziet

Origineel geplaatst door Slipperman
zit er een getal in de naam?:)

Hay het stoort mij niet dat hard of software gebeuren

ik weet mij mening erover en dat is genoeg

is jan geen hardware en jaap geen software

Greetz Turtel _8D_

Back