nog een mpc vraagje

dextah

Ouwe rot
Ik heb dus een "gewone'"MPC en niet de xl .
Kan met de gewone ook mappen maken ?? of is dat alle op de XL ?
En als dat dan niet kan .. save ik dan alles door elkaar op een SCSi device ?? of is er een anders soort van archiveren op de niet XL MPC ? Hoop dat ik het zo goed zeg ...
Als iemand nog de manual voor de "gewone" MPC in PDF of andere vorm heeft .. Ik heb nu de XL Manual .

mappen maken lukt mij niet. Als je een "ALL FILE" opslaat, en daarna een "ALL PROGRAM" is het als zodanig weer hup 1,2,3 in te laden. PB effe een e-mailadres waar ik de PDF van 1,116 kb heen kan sturen...

Ik maakte altijd partities die ong. even groot zijn als het ramgeheugen(32mb). kan je alles ineens inladen to the max.
Er staat me bij dat dat wel kan. Aangezien mijn exemplaar reeds in het bezit is van de heer falafelbiels (bevalt ie nog?) kan ik het niet even nakijken.

Origineel geplaatst door Bas
Ik maakte altijd partities die ong. even groot zijn als het ramgeheugen(32mb). kan je alles ineens inladen to the max.
Er staat me bij dat dat wel kan. Aangezien mijn exemplaar reeds in het bezit is van de heer falafelbiels (bevalt ie nog?) kan ik het niet even nakijken.

Dat ik dat zelf dan weer niet kan bedenken :stupid

Back