mijn studio annex crib VIII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door phochos
Mijn W.A.H.-Studio, die nu echt een hele tijd zo zal blijven staan, omdat ik nu weer alles in grote toetsen heb - was een beetje uitgekeken op de miditoetsenborden. Met de Alesis Micron heb ik nu ook weer een vocoder en een uitgebreide sequencer en drumsequencer. De Novation Bass Station heb ik voor de Moogachtige solos en effecten en de net binnengekomen Akai S20 sampler voor de effecten en phrase sequences.

Phochos:D

Waarom vervang je die Behringer mixer niet? Je verandert alles wat ik zou houden en je houdt alles bij wat ik zou wegdoen.. ;) Alhoewel dat ik zon Micron ook wel zie zitten.

waarom hou je gewoon niet op met beweren dat je je studio houdt zoals die is? Dat je een ziekelijke neiging hebt tot studio verandering vind ik prima, maar dat je voor jezelf constant beweert dat het hierbij blijft begint een beetje apart te worden....

Origineel geplaatst door bastardsunited
waarom hou je gewoon niet op met beweren dat je je studio houdt zoals die is? Dat je een ziekelijke neiging hebt tot studio verandering vind ik prima, maar dat je voor jezelf constant beweert dat het hierbij blijft begint een beetje apart te worden....

:P 1-0

Hellow , hier de eerste foto's van mijn home-studiootje.
Volgende aankopen zijn monitor boxen en men pc'tje wat upgraden met een nieuwe cpu + 2 x 512 DDR Ram.

Laatst gewijzigd:
Foto 2

Attachments

• studio pic 2.jpg
    studio pic 2.jpg
    229,2 KB · Bekeken: 116
MKY: Zijn de verhoudingen van jouw foto's een beetje zoek of is jouw scherm echt zo klein? :confused:

Volgens mij is je hoogte-breedte verhouding een beetje zoek.., Ook aan de CS2X te zien :biertje:

Deze foto is natuurgetrouwer :)

Attachments

• studio pic 3.jpg
    studio pic 3.jpg
    158,1 KB · Bekeken: 113

Inderdaad. Phochos die zegt dat hij nu echt niks meer zal gaan verkopen is net zo geloofwaardig als Michael Jackson die beweert dat hij met zijn opplakneus geboren is... 8o)

Re: KRK 6000

Re: KRK 6000

Origineel geplaatst door Ensemble
Hoi SlamDub,

Mooie studio idd.

Tof dat jij ook de krk 6000 hebt. Kom ik toch niet veel tegen en ik heb ze ook dus altijd leuk om te zien dat anderen er ook voor zijn gevallen.

Alleen ik heb geen subwoofer. Welke heb jij?

En vind je het een must om je laag goed op te horen?:doei:

ik ben nu ook gevallen voor de krk 6000, binnenkort staan ze ook hier :)

Origineel geplaatst door Saskija
Inderdaad. Phochos die zegt dat hij nu echt niks meer zal gaan verkopen is net zo geloofwaardig als Michael Jackson die beweert dat hij met zijn opplakneus geboren is... 8o)

Ow jaaa lekker met zijn allen phochos bashen! Cool hoor. :kont:
Ondanks zijn ehm... actieve gearbeleid heeft hij wel mooi zijn eigen albums gereleased.

En trouwens over kopen en verkopen gesproken... Je kunt dr zelf ook aardig wat van qua verkopen.
Gewoon leven en laten leven, en af en toe in gedachten houden dat het leven groter is dan een 19" beeldscherm.

-C-

ik bash niemand, ik heb onderhand al meer dan 7 albums zelf gereleased, alsof dat er ene kont me te maken heeft. Ik probeer iemand gewoon te wijzen op zijn manier van doen.

ik verkoop de laatste tijd veel dingen omdat ze overbodig zijn, ik beweer alleen niet dat ik het zo hou, bovendien koop ik niks nieuws.

En allerbelangrijkst, ik denk dat phochos best voor zichzelf op kan komen

wat een onzin zeg......kom met argumenten, een zinvol gesprek of hou je mond

Mensen, foto's plaatsen, anders gaat deze thread ook weer dicht!!!!!

Phochos:D

wat een onzin zeg......kom met argumenten, een zinvol gesprek of hou je mond

hand.gif

-C-

Er is niet verschrikkelijk veel veranderd, maar hierrr is er nog 1

Attachments

• pict0003.jpg
    pict0003.jpg
    64,5 KB · Bekeken: 121
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.