mijn studio annex crib VIII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door dj discodeluxe
wist je dat je die zelf kan maken van een burolamp van ikea?

8 euro

&%*#$(%*$%&#@(*@&#%$#*%(&(*@#(%$*&$#%(*$&%

net 98 euro voor uitgegeven. =( :(

Origineel geplaatst door Kevin
Hehe een nieuwe Phochos Look-a-Like foto update :D

[-C-_MODE_/ON/]

De afstandbediening en dergelijke zijn weg rechtsonder het bureaublad !

[-C-_MODE_/OFF/]

Er zijn ook kabels bijgekomen op de printer! :kroon:

hmja dat subtiele briefje is niet van mij.
ik ben nog steeds (happy) visualdataflex programmeur bij een automstiseringsbedrijf in venray. Er is echter wel iemand in de familie waar het om gaat. Maar daar ga ik het uiteraard niet over hebben op dit forum ;-)
tja, life sux sometimes.

mijn beneden-deel van de studio :) de rest staat op zolder

Attachments

• stu1.jpg
    stu1.jpg
    44,2 KB · Bekeken: 109
Origineel geplaatst door Ramoonus
vanmiddag
niet schrikken van mn opstelling :o:

Welke middag?

Tijd voor 'n update!

Mijn globale opstelling is relatief ongewijzigd gebleven...

Overview.jpg

Van links naar rechts:
Masterkeyboard, drumcomputers & programmers
Rack (synths, FX, recording & PC)
Werkplek (mixer/controller, LCD, Monitors)
Vintage hoekje

Vooral in m'n rack is het nodige veranderd; met name het verdwijnen van de analoge mixer en enkele synthmodules.
Verder nu wat meer effecten, 'n patchbay, 'n MOTU multichannel audio interface en 'n Unitor8 MIDI interface.

Rack.jpg

Prachtig Hans,

Echt waar! Ik sta (zit) met mijn bek vol tanden! :okdan:

Ik zou wel willen proberen feedback te leveren op je opstelling, eeeeuh.... Je monitors mogen iets lager, beetje op oorhoogte is een stuk prettiger! Verder geweldig, lijkt me ook een creatief vruchtbare plek, Veel ruimte, goed verlicht, veel mooie spullen! (maar daar draait het niet om!)

I'm in awe!

Dank je wel! :)

Monitors staan inderdaad vrij hoog, maar wel via zo'n Auralex schuimgevalletje iets naar beneden gericht.
Dat scheelt nog behoorlijk.

Omdat de akoestiek van de kamer niet geweldig is, ga ik trouwens voor écht kritisch afluisteren gewoon midden in m'n kamer staan (daar is de luisterpositie in mijn geval 't meest optimaal).

Mooie studio hanz! :)
Die motu lijkt me een enorme vooruitgang, lekker flexiebel werken zo. 8)

okdan

okdan

Origineel geplaatst door Cisco
Ga volgende week verhuizen, heb in mn nieuwe huis een rete vette studio loacatie!!! :{
P.S. dit is m'n minimale setup waar ik alles mee doe?! Heb op zolder en op een andere kamer nog een tr-808/arp 2600/ synthi aks/synthon syrinx en nog veel meer kleine zooi staan zoals een 303,606, sbx-10/80, system-100 etc.
Zodra m'n nieuwe studio af is (ik hoop rond juni/juli) zal ik nieuwe foto's plaatsen...
peace...

jezus deze thread gaat mee tot 2010 space odysee,...haha...:D
ik weet niet of ik een bescheiden vraag mag stellen ,...[ bv aan CISCO ] en vele anderen hier op t forum,
- verdienen jullie ook je " boterham "met muziek ,....ik verbaas me af en toe over het analoog geweld dat sommige van ons hiero in huis hebben , daar moet je of wat mee doen [muziek maken/geld verdienen-of je bent een lief hebbert]
kijk dat stuudje van cisco bv is wel erg top
[wat anders dan de meeste huiskamer hoekjes ] sorry , khoor het comm. al aankomen
bv zo,n bryston amp,...= toch high quality hifi shit [werkte ooit bij audiac ; das weer een importeur daarvan en mark levinson enz .]
:halleluja
kvindt dit toch wel een hele leuke thread blijf hem bekijken ,..met veel plezier :walker:
ik zal ook s even wat pics posten ..had toen / vroeger studio annex crib deel 3 enso nog geen camera

Attachments

• stuud 9 neg kleiner2.jpg
    stuud 9 neg kleiner2.jpg
    38,4 KB · Bekeken: 105
fotos

fotos

nog 1x
de niet neg

Attachments

• stuud norm.jpg
    stuud norm.jpg
    64 KB · Bekeken: 112
ha!........ha!

ha!........ha!

Ha!.....Ha!.........................Ha die HanZ.............:halleluja :halleluja

Lekker comfortabel stoeltje heb je daar!..............IKEA relax-chair 2000?8o) :dubbel:

Origineel geplaatst door Maks
van monitors gesproken: zijn dat tapco's?

Jups, Tapco S-5. Bevallen goed!

Origineel geplaatst door MindBleep
Lekker comfortabel stoeltje heb je daar!..............IKEA relax-chair 2000? 8o)

Hehehe, volgens mij is het de Bjorn, Benny, Agnetha of Frida. Dat ben ik even vergeten.

Maar zo'n stoeltje heb ik dus om (zoals dat heet) actief te blijven zitten. Had eerst zo'n pimpin' Darth Vader achtige zwart leren bureaustoel, maar dat kostte me m'n rug (zitten werd onderuit hangen).

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
best mooie spullen hoor. alleen de sfeer is echt...............:confused:

Ik weet niet of je mijn studio bedoelt, maar dat komt dan vooral omdat ik de foto 's-avonds heb genomen.
Bij daglicht ziet het er wat minder 'klinisch' uit. Al wil ik nog wel een keer 'n leuk schilderijtje ophangen.
Moet ik er alleen niet binnen een maand op zijn uitgekeken. (lastig, dus!)

Origineel geplaatst door QuincMan
Hanz hoe veel U is dat rack? En is dat gewoon een pc 19" rack?

Iets van 24U of iets dergelijks. Het is een server patchkast, extra diep model.
Die mocht ik zo bij een collega komen weghalen, hij was blij dat-ie er vanaf was! :D (wèl behoorlijk tillen, trouwens!)
Het voordeel is dat je er via een zijdeur bij kan komen, zodat je lekker makkelijk kunt bedraden.

Ik durf het bijna niet te vragen... maar...

Bericht door een moderator:
foto's posten, AUB! ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back