De Haagse electroscene

bombario

Gepokt en gemazeld
Voor de liefhebbers:

Woensdagavond 19 januari zal op 3VOOR12 de documentaire When I Sold My Soul To The Machine, over de Haagse electroscene, in première gaan. Het is de eerste film die op 3VOOR12TV uitgezonden wordt en meteen een bijzondere. In een sfeervolle documentaire maken we kennis met de gesloten wereld van de Haagse electro. Een wereld vol gepassioneerde en wereldvreemde dj’s die hart en ziel in een muziekstijl steken die de rest van de wereld koud laat.

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/maga...tals=2534202&magazines=10719222&news=20784841

dan komt er vast menig forumlid voorbij ;)

Origineel geplaatst door Phontaq
Aanstaande vrijdagavond draait deze film ook op een fatsoenlijk scherm om 23:00 in de kleine zaal van het Paard van Troje in Den Haag. Daarna zijn er nog een aantal livesets en DJ's van een aantal bij de film betrokken artiesten.

Zie ook: http://www.paard.nl/nieuw/detail_index.php?event_id=1028

Groeten van Phontaq

Zal er Vrijdag zijn.!! is mischien ook nog wel leuk voor de Utrechtse kunnen we mischien nog wat van opsteken.

Bedoelde scene.

om welk uur spelen ze die?

en welk nederlands kanaal, kunnen wij dat ook ontvangen in belgie?
want het enigste dat ik mij nog herinner van posten zijn nederland 1 , 2 en jawel 3 !

Dat is internet TV, als ik het goed begrijp vanaf woensdagavond on demand te bekijken.

Kun je nagaan hoe goed ik op de hoogte ben :)
Maar die streams staan dus inderdaad ook op UPC Digital (kanaal 607 voor 3VOOR12 Central en 608 voor On Stage). Zou goed kunnen dat UPC die 5Mb stream hier ergens oppikt.

goeie tip,
ff opnemen :)

als iemand dit zou willen /kunnen opnemen, en het ergens online kunne zette?

LET me know

spijtig genoeg is digitale tv bij ons precies nog zo niet in trek

Origineel geplaatst door Nolet
De haagse electroscene is zo gesloten dat er nu een film van gemaakt is!! Wanneer kan ik de Legowelt lunchbox en de I-F actionfigure kopen!?!

;)

Nee wel de legowelt actionfigure (in de betere speciaalzaak)

Attachments

• dj lego.jpg
    dj lego.jpg
    2,8 KB · Bekeken: 104
De haagse electroscene is zo gesloten dat er nu een film van gemaakt is

Nu weet ik eindelijk de reden waarom ik mijn voordeur nooit meer uitkom......:slotje:

Altijd van die stomme omschrijvingen. Het slaat weer nergens op.

En iedereen wordt DJ genoemd. Sjonge jongen. Het zijn artiesten. Ok de meeste draaien ook wel, maar het gaat toch voornamelijk om het maken van muziek.

Maar ach, DJ is natuurlijk weer zo'n mode woord.

Als ik het goed begrepen heb, en verbeter me als ik het fout heb, dan is aanstaande woensdag de uitzending via Internet van 3voor12 en vertoning van de film in het Haags Filmhuis. De vrijdag daarna vertoning in het Paard.

Weet iemand of de voorstelligen normaal te bezoeken zijn of is er een uitnodiging vereist?

Wout

Origineel geplaatst door etaoin
Kun je nagaan hoe goed ik op de hoogte ben :)
Maar die streams staan dus inderdaad ook op UPC Digital (kanaal 607 voor 3VOOR12 Central en 608 voor On Stage). Zou goed kunnen dat UPC die 5Mb stream hier ergens oppikt.

Nee, die zenden wij uit voor ze :)

Back