De Haagse electroscene

@ Wout

Over de voorstelling in het Paard weet ik in ieder geval dat die vrij toegankelijk is. Iik heb gisteren namelijk 3 kaarten gereserveerd. Maar omdat het in de kleine zaal van 't Paard is, zijn er maar 250 kaarten beschikbaar, en het schijnt erg hard te gaan met de verkoop. Oftewel: wees snel!

Groeten, Phontaq

Maaruh DJ Sendex zit niet in de documentaire? Sjonge dat is balen :(.
Ik had graag een interview gezien en gehoord wat voor platen hij gebruikt om zijn nummers te maken.

-C-

Er wordt ook een livestream uitgezonden vanuit Het Paard. Dan kan je dus lekker thuisblijven.

Zie: www.cbs.nu/live

En vanavond (dinsdag) kan je em ook alvast zien op:

????? url vergeten. Vraag maar op het forum van www.cbs.nu/forum (MTV=murdercapital TV)

Daar was de film ook al eerder uitgezonden.

Origineel geplaatst door C738
Maaruh DJ Sendex zit niet in de documentaire? Sjonge dat is balen :(.
Ik had graag een interview gezien en gehoord wat voor platen hij gebruikt om zijn nummers te maken.

-C-

nou lullo, dat kan je dan wel even mededelen:

GEEN

:stupid

Origineel geplaatst door Phontaq
@ Wout

Over de voorstelling in het Paard weet ik in ieder geval dat die vrij toegankelijk is. Iik heb gisteren namelijk 3 kaarten gereserveerd. Maar omdat het in de kleine zaal van 't Paard is, zijn er maar 250 kaarten beschikbaar, en het schijnt erg hard te gaan met de verkoop. Oftewel: wees snel!

Groeten, Phontaq

Hmm... Vrijdag heb ik al wat, dus wil ik, met alle goodwill, woensdag gaan, maar eerst naar de kaakchirurg, dus het zal wel in het water vallen :(

Wout

Mijn geluid is opeens weggevallen (20.25). Heeft de rest dat ook?

Waarom werken dat soort kut streams nou nooit!

:(

hup weer een connection loss.. dan weer geluid weg.. leuk hoor :(

Origineel geplaatst door sander
Ik schakelde om 20:30 in en had een paar seconde geluid en toen niet meer. :(

Weet je dan niet dat dit een documentaire was "bunker unplugged" ?

-C-

ik had ook iets van 3 minuten geluid...
Maarja, dan heb ik nog iets om naartoe te leven voor als de dvd uitkomt, of hij op internet verkrijgbaar is.
Was wel een beetje kort alleen, maarja. Wel toffe interviews.:okdan: :biertje: :biertje:

Back