De Haagse electroscene

lijkt me toch wel underground en "passionate" genoeg dat iemand die fillum in digitaal formaat op een P2P netwerk beschikbaar maakt? of laat de filmmaker gewoon een downloadlink met paypal betaling op z'n site neerzetten, wil daar best wel voor betalen

De voorstelling van deze documentaire in het Filmhuis Den Haag was niet gisteren (19-1-'05), maar zaterdag 19-2-'05, dus nog 30 nachtjes slapen. Kan je lekker zitten ipv staan in het Paard.

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
De voorstelling van deze documentaire in het Filmhuis Den Haag was niet gisteren (19-1-'05), maar zaterdag 19-2-'05, dus nog 30 nachtjes slapen. Kan je lekker zitten ipv staan in het Paard.

Wout

Of je kijkt de livestream van het Paard of de herhaling van 3voor12 op zaterdag.
Ik hoop em dan wel met geluid te zien. Ik ga niet naar Paard.
Zie links eerder in dit topic.

Origineel geplaatst door sander
Of je kijkt de livestream van het Paard of de herhaling van 3voor12 op zaterdag.
Ik hoop em dan wel met geluid te zien. Ik ga niet naar Paard.
Zie links eerder in dit topic.

zeg Sander, heb je de vrolijcke levenshouding van je avatar overgenomen ofzo? ;)

Toch heb ik het meeste gezien van de docu. En ik ben nou niet echt onder de indruk van deze doc. Weer veel te veel ge-ouwehoer enzo. Kenmerkend was wel het gesprekje met Smack, die probeerde uit te leggen hoe de scene werkt en op een gegeven moment zei "ach, weet ik veel eigenlijk".. :D
Schmertzlabor en Brain (C) hadden wel een coherenter verhaal. Maar echt veel spannende dingen heb ik niet voorbij zien komen, laat staan wat gearspotting betreft.

R

eerlijk gezegd (helaas) ben ik het eens met Arv. Het onstaan e.d. vond ik nog wel doeltreffend, maar daarna werd het geouwehoer. En dat gepiel in die studio (laat dan tenminste wat VETS horen) sloeg ook helemaal nergens op.

Laten ze een of andere dansende freak zien, had dan wat mooie opname gemaakt van de bunker avonden in den haag en amsterdam. Oftewel, voor de onwetende onder ons (waar documentaires toch eigenlijk ook voor bedoeld zijn, ze moeten INFORMATIEF zijn) heeft dit niets opgehelderd.. Dit was echt een ding voor de scene zelf.

Nope, hiero op 3voor12-TV ook geen geluid toen..

DAN niet.. Alleen beeld is bij zoiets ook niet echt de moeite.

Zag wel in een flits een nogal bebaarde gast, is dat wie ik denk dat 't is??

Origineel geplaatst door Zoidsity
Zag wel in een flits een nogal bebaarde gast, is dat wie ik denk dat 't is??

Karl Marx? Sinterklaas? Rasputin? Bin Laden? De zanger danwel gitarist van ZZ Top?
Of misschien iemand van deze site? :confused:

Guy Tavares. En idd, 't was 'm. :D

Origineel geplaatst door trash
Ik vond het alleen erg raar dat ruud lekx er niet in voorkwam.

Dus alsnog wat credits van mij kant.
zijn website

Attachments

• rude%2066%20live%20stubnitz%20amsterdam%20001.jpg
    rude%2066%20live%20stubnitz%20amsterdam%20001.jpg
    47 KB · Bekeken: 99
Back