Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door koediman
bij feedback staattie wel op de site voor 719 eurootjes, maar dat zegt nog niet zoveel over de verkrijgbaarheid natuurlijk
(de vst bedoel ik dan hè)
er is hier al eerder in een andere thread over gediscussieerd geloof ik.... maar goed... die SOS-review wordt door een hoop mensen gezien als een beetje over the top negatief.
ik ben op zich best een fan van SOS maar deze review was opvallend negatief.... het lijkt er soms op dat ze vooral grote fabrikanten of engelse merken erg "voortrekken" (m'n duiveltje fluistert me in dat dat weleens zou kunnen zijn omdat die meer advertenties plaatsen in het blad).
wat mij en beetje tegenvalt is dat ze de neuron hebben beoordeeld met een OS dat niet de versie is van de OS waarmee die nou in de winkels staat.... gebeurt wel vaker, maar bij deze recensie werd de OS nogal neergesabeld terwijl bij de "grotere" merken (zie AKAI MPC4000, of EMU command station/ geluidskaarten) vrijwel geen aandacht voor de bugs is, terwijl deze apparaten op het moment van recenseren ook enorme fouten hadden.
uit eigen ervaring weet ik bijv dat de command station totaal onbruikbaar was om live mee te sequencen... werd niks van gezegd in de recensie en het was maar wachten/hopen dat EMU de OS voor elkaar kreeg (gelukkig is dat uiteindelijk wel gelukt... maanden na dato).... in dat licht toch een beetje vreemd dat ze de Neuron zo extreem negatief beoordelen.
er is hier al eerder in een andere thread over gediscussieerd geloof ik.... maar goed... die SOS-review wordt door een hoop mensen gezien als een beetje over the top negatief.
ik ben op zich best een fan van SOS maar deze review was opvallend negatief.... .