Feelgood trance achtig nummer in een dag!

Mwah een beetje saai niet?

Dit is een plaat waar die dansvloer omzich heen gaat kijken en stopt met dansen.

Doe wat aan je ritme's! wazige percusie! Weg met die staccato zaagjes....alleen die 303 achtige glide sound is
geen track.

Te leeg, is de trek. Maar niet slecht, wel in balans. Verander van thema zou ik zeggen, kom met totaal iets anders.
Zorg dat ie of lekker diep gaat of climaxerig wordt.

Succes!

Ik heb de laatste cd van tiesto maar aangeschaft gewoon voor de referentie, Ik heb er spijt van ik had het geld liever aan azie overgemaakt wat een voortkabbelende onzin bwargh! het is een goede dj maar maakt zelf geen goede produkties.
Viaduc stenengooien muziek.

Origineel geplaatst door subhead
Ik heb de laatste cd van tiesto maar aangeschaft gewoon voor de referentie, Ik heb er spijt van ik had het geld liever aan azie overgemaakt wat een voortkabbelende onzin bwargh! het is een goede dj maar maakt zelf geen goede produkties.

uuuu oke..:confused:

Maar goed ik vind de trek ook een beetje aan de saaie kant de beat is echt te standaard er zit wel wat in maar ik zou nog wat meer elementen toe voegen waardoor het niet echt steeds hetzelfde word iets verassend ofzo?! mix kan ik niet beoordelen op mn laptopje...

Klinkt goed Subgroover!

Dat je zo'n nummer ook zo snel maakt is een goed teken vind ik.

Klinlt leuk, maar er is weinig spanning te vinden.......ben tijdens het luisteren ff een biertje gaan halen:)
Meer tijd erin steken, wat leukere sequences en extremere filtering zal het iig goed doen.

bRoeps

Ik vind hem WEL leuk en goed klinken hoor :biertje:
Soms klopt de timing niet helemaal bijv de duck/gating is iets later dan je zou verwachten.
Keep up the good work :dj:

Yo,

ik houd helemaal niet van trance en dat soort zaken, maar dit nummer klinkt echt erg lekker moet ik toegeven!

grt

Origineel geplaatst door subhead

Per defenitie moet je zo'n cd al niet kopen. Hoe kom je er nou bij dat hij een goede dj is, is dat jouw echte mening?

Ben het niet eens met Alex Omega.

Dit klinkt gewoon lekker vrolijk en niet al te moeilijk.

Die 303 de hele tijd lijkt me wel wat teveel van het goede.
Een break en wat anders zou ook wel grappig kunnen werken.
Een leuke trancelead of zo.
En die kick/bas heeft wel wat clubby weg, misschien een tikkie te heftagh.

Back