Dynacord Add-One + Add-drive

mono-poly

Cheff Noodle
Mega drumsampler die op het sample gedeelte na geheel analoog is.

hier

Ik heb er al bijna 2 dus ik laat deze schieten.
Hier kan geen mpc/s900/sp12(00) tegenop vind ik.
Ok hij heeft de sequencer niet.

Jongens dit is echt een buiten kans voor een bak die nog niet gehyped is.
Ik heb er al 2 en ik doe er binnenkort 1 weg zonder de driver unit.
Deze is compleet!!!!!!!!! :stupid

het lijkt een beetje parels voor de zwijnen werpen monopoly.......
Ach laat iedereen toch sparen voor een mpc-60 of een sp-1200 of andere hype-gevoelige apparaten}:|
Ik ben ieder geval gelukkig met die van mij, die verlaat mijn studio alleen als ik dood ben

Heb je dat al aan de verkoper gevraagd?
Ik zou hem nog ophalen mocht het nodig zijn, is ie echt waard

Vind de MPC 60 toch echt wel beter klinken. Het nadeel van de ADD one vond ik dat wanneer ik zelf een kick maakte met de sinus en deze kick via een sequencer af liet spelen, de kick niet steeds hetzelde klonk. En met een kick heb je dat wel nodig. Ook is het editten omslachtig. De edit mogelijkheden zijn wel subliem en hij klinkt ook goed, alleen om het apparaat (zoals de recensent) te omschrijven als "het apparaat voor Techno etc." vind ik wat overdreven.

Lijkt me erg omslachtig om steeds maar weer samples in te laden en deze dan ook weer toe te wijzen aan jouw edit van de vorige dag.

Ik heb de ADD TWO gehouden, alleen daar zit geen filter in. Gebruik hem niet, maar wil ooit nog wel eens drumpadjes aan gaan schaffen en er een elektronisch drumstel van maken.

Heb jij er flash ram in zitten dan? Het lijkt me dat wanneer je zelf samples inlaadt via de sampler, deze niet bewaard blijven wanneer je het apparaat uitzet.

Je kan er goede drumsounds mee maken en ik heb hem ook af gesampled.

Hoe zit het precies met het saven van programs zeg maar? Bewaart ie alle gemaakte edits?
Kan je alles in één keer loaden?
Wat bedoelen ze met gescheiden Ram en Rom?

Origineel geplaatst door Catalunya
Heb jij er flash ram in zitten dan? Het lijkt me dat wanneer je zelf samples inlaadt via de sampler, deze niet bewaard blijven wanneer je het apparaat uitzet.

Je kan er goede drumsounds mee maken en ik heb hem ook af gesampled.

Als ik hem aanzet dan zit die al helemaal vol met kits die in het ROM gedeelte zitten.
Ik dacht dat je daar ok dingen kon bewaren maar dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen.

Origineel geplaatst door mono-poly
Als ik hem aanzet dan zit die al helemaal vol met kits die in het ROM gedeelte zitten.
Ik dacht dat je daar ok dingen kon bewaren maar dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen.

Ja er zitten ingebouwde ROMkits in, maar ik dacht dat je bij gebruik van de sampler telkens de samples afzonderlijk moest inladen en deze toewijzen aan een edit. Volgens mij kan je geen multi program laden vanuit de sampler. Maar goed, ik heb de sampler nooit gehad, alleen de ADD-ONE

Alle edits die je maakt, zijn inderdaad op te slaan. Vraag me alleen af, hoe dat zit met gebruik van eigen samples

Ik krijg van de week een 2e add-one met add-drive.
En dan kan ik ff de boel helemaal testen.
Magnet heeft volgens mij een compleet setje.
Maar volgens mij als de batterij van de Add-one leeg is ben je de rom sounds kwijt.
Dan zal je er weer wat in moeten kennen zetten lijkt mij dmv samping.

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik krijg van de week een 2e add-one met add-drive.
En dan kan ik ff de boel helemaal testen.
Magnet heeft volgens mij een compleet setje.
Maar volgens mij als de batterij van de Add-one leeg is ben je de rom sounds kwijt.
Dan zal je er weer wat in moeten kennen zetten lijkt mij dmv samping.

De sounds die er in zitten zijn opgeslagen in chips (zijn erin gebrand). Die ben je dus niet kwijt wanneer de batterij op is.

Dob, ja je kan hem triggeren,maar ik weet niet of de 707 krachtig genoeg is.
Hij heeft 8 triggers in.

Back