Dynacord Add-One + Add-drive

Ik ben trouwens de koper, als het goed is.

350 vond ik goed te doen. Hij stuurde naar Nederland, had ff geinformeerd.
Aan de andere kant is een trip daarheen vanaf hier net zo ver als de gemiddelde trip naar de randstad die ik altijd moet maken voor gear... dus ja, waar heb ik het over... desnoods ga ik ophalen.

Ik wil toch weer een beetje muziek gaan maken voor de lol, en ik ben een absolute sucker voor drums en dit soort geluiden... dus jah. Maar een 808 of 909 vond ik toch net iets te duur en cliché }:|

Gesteld dat ie geen 707 triggering pakt, wat heb ik dan nodig?! Want het schijnt dat ie gewoon midi niet zo goed pakt, las ik ergens in een review. Kan natuurlijk ook pads kopen :eureka:

Origineel geplaatst door magneteyez
Dob, ja je kan hem triggeren,maar ik weet niet of de 707 krachtig genoeg is.
Hij heeft 8 triggers in.

Hij reageert dus op "geluidtriggering"? (alhoewel dit misschien abusievelijk wordt aangezien voor een voltagedrop of -puls?!)

Origineel geplaatst door dob
Ik ben trouwens de koper, als het goed is.

350 vond ik goed te doen. Hij stuurde naar Nederland, had ff geinformeerd.
Aan de andere kant is een trip daarheen vanaf hier net zo ver als de gemiddelde trip naar de randstad die ik altijd moet maken voor gear... dus ja, waar heb ik het over... desnoods ga ik ophalen.

Ik wil toch weer een beetje muziek gaan maken voor de lol, en ik ben een absolute sucker voor drums en dit soort geluiden... dus jah. Maar een 808 of 909 vond ik toch net iets te duur en cliché }:|

Gesteld dat ie geen 707 triggering pakt, wat heb ik dan nodig?! Want het schijnt dat ie gewoon midi niet zo goed pakt, las ik ergens in een review. Kan natuurlijk ook pads kopen :eureka:

gefeliciteerd met je aankoop dob! en fijn dat je weer muziek gaat maken :okdan:

Hoi Dob, gefeliciteerd!!!Hier ga je geen spijt van krijgen, echt een supervette drumbak.
Midi werkt gewoon zoals het moet (tenminste bij mij), je hebt ook maar 8 midi-nootjes nodig.
Je kan hem evt ook triggeren met van die drumpads (die kun je evt zelf maken met van die piëzo-elementjes,worden ook verkocht op ebay,12 euro voor 5 stuks ofzo)
Veel plezier ermee!!!

Thnx, heren!
Tja die samples op die reviewsite logen er gewoonweg niet om.
Ik was vroeger al in m'n nopjes met m'n pearl sc-40... voor z'n uniek en vroeg digitaal/analoog hybride geluid.
Editten heb ik niet zo'n problemen mee, als het zich ook loont... en dit lijkt me wel de bak ervoor dan.

Dus dan zijn de drums binnen. Misschien begin ik ff een topic voor advies qua aanvulling. Ik weet wel ongeveer wat ik wil, maar misschien zie ik dingen over het hoofd, he.

Ich bin mal sehr geschpant!

Heb wel zoiets van: wat als die -toch oude- diskdrive het begeeft... kun je daar ook zipdrive'je in bouwen of een flashgeheugen reader?! Of als het niet anders kan; een andere diskdrive?

van die diskdrive weet ik niet, maar het lijkt me niet onmogelijk om met het wwweb onder je vingers een eventuele vervanger te vinden in het geval deze kapot gaat.
Het editen valt heel erg mee,alles is behoorlijk duidelijk in menus zonder al te veel submenus gegroepeerd.
Ik denk idd dat je klaar bent voor drums, de sound is echt vet, van subtiel tot rauw en in your face.:halleluja :luv:

Back