Al sinds 1987 ben ik onder de indruk van het meesterwerkje van MARRS, toen zij het nummer Pump Up The Volume uitbrachten, echt baanbrekend vind ik het nog steeds
Via google kwam ik achter de "originele uitvoeringen" van alle nummers die zij gesampled hebben, en toen was ik nog meer onder de indruk, zoveel verschillende stijlen en artiesten die zij in 1 nummer hebben weten te stoppen.
Daarop besloot ik als ode aan de masters, om zelf een mix te maken, met een knipoog naar de jaren 80!
Het is een beetje over de top, daar het origineel al staat als een huis, en opzich al een remix is natuurlijk.
Maargoed, ik heb er toch een beetje mijn draai aan gegeven!
Luister en huiver!
Klik hier
Groeten van Oxy
Via google kwam ik achter de "originele uitvoeringen" van alle nummers die zij gesampled hebben, en toen was ik nog meer onder de indruk, zoveel verschillende stijlen en artiesten die zij in 1 nummer hebben weten te stoppen.
Daarop besloot ik als ode aan de masters, om zelf een mix te maken, met een knipoog naar de jaren 80!
Het is een beetje over de top, daar het origineel al staat als een huis, en opzich al een remix is natuurlijk.
Maargoed, ik heb er toch een beetje mijn draai aan gegeven!
Luister en huiver!
Klik hier
Groeten van Oxy

).
hijs fijn! inderdaad, inspiratie moet ergens getriggerd worden nietwaar!