wat kan die goed met zijn ballen spelen.

Ik heb veel gejongleerd en ook met stuiterballen, daardoor weet ik hoe godsgruwelijk moeilijk dit is...

Echt geniaal :mega:

ja 'k weenie hoor maar die ballen zijn groter dan de toetsen (en waarom roept' ie go ?)

Stoer ! 8)

Zo snel dat achtergrondmuziekje mee begint te spelen lijkt me de timing voor deze ballengooier wel erg moeilijk worden. Hij moet nl z'n ballen natuurlijk iets eerder gooien als het moment waarop de toon moet klinken. Best pittig, lijkt me.

Er zit ook een foutje in...ik hoor opeens een noot, halverwege maar zie geen bal...ik denk dat er gewoon iemand zit te spelen achter de schermen die ook heel goed het tempo volgt van de jongleur...want jongleren kan ie zeker:)

Ik hoor helemaal geen fout?

Waarom zou het nou weer niet kunnen. De nootposities en timing klopt namelijk perfect als je goed oplet. En dat de ballen groter zijn dan de toetsen is toch ook niet erg? de toetsen zijn gewoon touch sensitive pads, en het oppervlak van de bal dat de 'toets' raakt is vast niet groot (het is geen strandbal). Ik heb jongleurs hele coole dingen zien doen dus dit zal ook best kunnen (met aardig wat trainingsuurtjes..)

R

Man man man dit is echt stoer!
Wat ik ook leuk vind zijn die grote klavieren op de grond in pretparken waar je van toets naar toets kan springen.

-C-

Back