DSF Music Contest

DSF Music Contest

• Ja zeker!

Stemmen: 32 88,9%
  • Nee liever niet!

Stemmen: 4 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    36
Origineel geplaatst door nick nova
Het zal via een pollsysteem zijn.
Men krijgt een week om zijn stem uit te brengen.

is er al uitsluitsel over hoe die jurering tot stand komt?
ik ben inderdaad ook zwaar tegen een poll... krijg je alleen maar vriendjespolitiek. of mensen die, net als ik, maar een paar van de deelnemende tracks hebben gehoord en er gewoon daar maar een van kiezen.

ik was onder de indruk dat de admin + mods de jury zouden zijn, maar hoe ik nou aan die indruk kom kan ik nergens terugvinden. maar goed, ik vind: mods + admin + de mensen die dit opgezet hebben [twin, nick nova & onacid] moeten de jury worden. maar dat is mijn mening, en geen eis :biertje:

Ja, 's goed dat ik ook in de jury zit, ik zal meteen mijn inzending uploaden, hehehehehewhoeaaa!

Nee effe serieus. Ik heb het er effe met een paar forumnaars over gehad en heb het daarna naar Onacid doorgestuurd ter bevestiging, maar nog geen reactie).

Conclusie was als volgt:

Iedereen die stemt moet een Top3 posten, met gefundeerde motivatie + per nummer een cijfer op 10. Men krijgt een week de tijd om te posten. Deelnemers mogen niet op zichzelf wedden.

Ik hoor her en der tegenstanders van het pollsysteem, maar wat krijgen we nou? Het gaat hier toch over de KWALITEIT VAN DE MUZIEK? Of zie ik dat nu helemaal fout? Ma

.... vervolg (foutje).
Maakt het mij wat uit dat ik ooit TonyBlack in het echt gezien heb. Als ik hun nummer nou ontzettend RUK vindt, ga ik daar heus ni voor stemmen. Degene die dat wel doet, lijkkt me ni echt van gezond verstand getuigen. Het is ni dat er hiermee een lekker Mulatje kan gewonnen worden ofzo. Als dat zo was had ik er ook over nagedacht om wat te gaan vervalsen.
Als de mods + admin zin hebben om een jury te vormen met eigen opgelegde criteria, moeten ze dat wel eens een keertje bekend gaan maken. Het ziet er namelijk zo niet naar uit.
Persoonlijk zie ik echt geen graten in dat pollsysteem, of ben ik nou ontzettend naiƫf???

Origineel geplaatst door nick nova
Ik hoor her en der tegenstanders van het pollsysteem, maar wat krijgen we nou? Het gaat hier toch over de KWALITEIT VAN DE MUZIEK? Of zie ik dat nu helemaal fout? Ma

Absoluut! Zo hoort het ook altijd op PC Demo parties te zijn...MAAR het blijkt na afloop ALTIJD anders af te lopen helaas. Helaaaaaass...

Een jury geeft natuurlijk weer problemen omdat iedereen mee wil doen :stupid En in dit geval is zelfs de jury (misschien) al bevooroordeeld door het meedoen aan dit forum.

Is het mogelijk..of een idee..om een A&R manager van een platenmaatschappij of bekende producent (aan) de jurering (mee) te laten doen? Of iig een tamelijk onbevooroordeelde persoon... voorkom je weer een hoop misverstanden en ergernissen mee denk ik.

We zijn er mee bezig. Voorlopig lijkt een poll systeem toch nog de beste optie.

De contest was ook gewoon deels voor de lol, dus laten we nou niet opeens heel erg moelijk gaan lopen doen over de beoordeling.

Een bekende producent of AR manager is een goed idee, maar wie en hebben ze tijd/zin om al die mp3-tjes te beluisteren...
We zouden alle mp3-tjes op CD kunnen branden en dan aan een onafhankelijk persoon kunnen laten horen.

Maar ik denk dat het gewoon leuker is dat iedereen zijn/haar stem kan uitbrengen. Dus een poll en een duidelijke motivatie waarom je voor dat nummer hebt gestemd. Stemmen zonder uitleg/motivatie tellen dan niet mee.

Zeg het maar...

Is er nog nieuws m.b.t. deze officiele DSF synth contest? lijkt me een geweldig idee.

De Poll laat niets aan twijfel over .. .

ja maar daar staat bij SAMPLE contest.. is er ook een echte DSF track contest die from schratch opgebouwd is>?

trouwens 24 stemmen ..!!!!. erg weinig hoor,.:L

Het leuke van bv. een sample contest was dat ongeacht de apparatuur je van een selectie samples een zo leuk mogelijk nummer moest proberen te maken. Er is nog eens een Mono-synth contest (idee?) geweest. Dat is een uitdaging toch? 'Gewone' tracks kon je eerder ook raten op de DSF-DB maar deze bestaat niet meer helaas...

Hoe zie je een Track contest voor je dan Naton? Wat voor regels etc.

En de 24 stemmen...sjah dat laat de interesse van de stemmers wel weer duidelijk zien denk ik ;)

Back