[hardcore] Demonyx - The Prophecy

hardcoreslavery

Hardcore Junky
hallo mensen.....

Ik heb hier een track waar ik graag wat reacties op zou willen om te weten hoe ik er verder mee moet.....
Het kan zijn dat ie nog een beetje leeg klinkt maar dat gaat nog goed komen....
Ik ben ook nog niet tevreden over het begin en het einde maar ik hoop op goede adviezen van jullie...
hier komt ie

http://www.mp3.com.au/popup/popup.asp?id=96581&new=Y

iig bedankt

eey man

Vind em niet egt slecht .. Zou alleen nog beetje werken aan je kick .. beetje meer knalle ..
(Daar heb ik ook altijd moeite mee)
Maar aangezien die superbelangrijk is in hardcore zou ik daar nog aandacht aan besteden ..
Synth vind ik best okay .. kan misscien beetje dikker.. (layeren ofzo)
En meer percussie erin misschien ..
Maak em maar af ;)

ik ga hier zeker een keer mee verder.... wacht nog ff een aantal reacties af :)

Ik ben het grotendeels met de bovenstaande recensie eens. De bassdrum is niet pakkend genoeg. Ook zou ik wat meer geluiden dan alleen die lead gebruiken.

Ook vind ik de vocal samples van erg slechte kwaliteit. Daar zou ik andere voor zoeken.
Geen vervelende track om naar te luisteren in ieder geval.

hmm okee thnx :)

Vocal samples heb ik zelf opgenomen uit een avi-bestand maar ik heb er ook distortion overheen gezet en misschien moet ik dat weghalen omdat het door de achtergrond geluiden die ik niet weg kon filteren lijkt of dat het slechte kwaliteit is door die distortion die daar over zit ofsow.....

Het nummer zit goed in elkaar en de opbouw is ook heel goed. Ik vind het melodietje wel een beetje eentonig eigenlijk, mja daarom blijft ie natuurlijk wel hange...

ja idd daar heb je gelijk in.....
Ik denk dat ik in de break een stuk moet maken zonder die melodie en daarna weer ff rust en dan pas met die 2e melodie komen....
iemand anders nog ideeën?

........

Back