Allo
Ik kom net een beetje kijke
En nu heb ik 'zomaar'wat gedaan met mijn Casio Keyboardje.. Wat wel grappig klinkt.. MAAR NIET GOED GENOEG!
Nu heb ik dit vTech-ding gekocht (Sprekend ABC) en vroeg me af of iemand mij wil helpen?
Dus bv wat links geven en wat schema's voor dit ding.. die ik dan allemaal lekker kan volgen en dan maar fijn wat knopjes plaatsen enzo
Dank en Blijdschap
Ik kom net een beetje kijke
En nu heb ik 'zomaar'wat gedaan met mijn Casio Keyboardje.. Wat wel grappig klinkt.. MAAR NIET GOED GENOEG!
Nu heb ik dit vTech-ding gekocht (Sprekend ABC) en vroeg me af of iemand mij wil helpen?
Dus bv wat links geven en wat schema's voor dit ding.. die ik dan allemaal lekker kan volgen en dan maar fijn wat knopjes plaatsen enzo
Dank en Blijdschap

Niet lukraak draadjes solderen, want dat is een kortsluiting. Je kan proberen weerstandswaarden te veranderen. Potmeters kan je in serie of parallel over die weerstanden zetten. Bij digitale IC's kan je wel e.e.a omleiden. Kijk anders eens op het net voor andere voorbeelden van wat er te modden valt. Zoek bijvoorbeeld icm met de chips die in jouw bakkie zitten. Succes!
Tja.. Ik dacht al zoiets... Integrated Chip ofzo..