Kweetniet misschien is het wel een toupetje.....vind hem in elk geval een beetje beginnen te lijken op Iggy Pop ziet er ook zo ''gebruikt'' uit (ik zeg nu niet dat dat Plastikman gebruikt maar ik zal er niet van schrikken)
Origineel geplaatst door Kevin Kweetniet misschien is het wel een toupetje.....vind hem in elk geval een beetje beginnen te lijken op Iggy Pop ziet er ook zo ''gebruikt'' uit (ik zeg nu niet dat dat Plastikman gebruikt maar ik zal er niet van schrikken)
Das inderdaad vaders.
De man schijnt al jaren geïnteresseerd te zijn in electronica en heeft ook wel apparatuur van Richie gemodificeerd. Voor verdere info kun je bij de betere bibliotheek altijd even het boek History of House (Van Kempster geloof ik) lenen. Daarin verteld Richie het een en ander over zn muzikale vader, carrière en apparatuur.
dat ding is de ctrl live, voor de live shows van plastikman...
voor z'n draaisets heeft ie de a&h xone ctrl 92, die inderdaad helemaal is gemod door z'n pa...
kijk...
Origineel geplaatst door r.5 Hij stond volgens mij toch bekend als een van de x0x aanhangers?
Ik kon de thread idd ook Richie Hawtins Toepetje heten...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.