[oude track ~ nieuw jasje] opsturen?

AOR

Ouwe rot
Heb deze track al eerder gepost, waarschijnlijk iets minder als een half jaar geleden. En vond het dusdanig gewijzigd, dat ik het hier even wilde testen.

Ik kreeg bij de voorgaande versie de kritiek dat de break te lang duurde, dit heb ik voor mijn oren weten op te lossen, nu nog de vraag of dat ook voor jullie overkomt.

Alvast bedankt !

http://www.alexorion.com/music/tracks/Alex O'Rion - Maximum Exposure.MP3

niks meer aan doen = af :D

Ik vind 't een lekker chil plaatje! Klinkt gewoon goed, en ik zou niet weten wat je hier nog aan zou moeten veranderen! :okdan:

Heb je nog meer van dit soort werken?

Lekker relaxte track. Goed geproduceerd in ieder geval.
Is het vloeken in de kerk asl ik zeg dat er best wel een vocaltje in kan ? Misschien kan je wat meer opbouw (beetje met de kick spelen e.d.) in doen na de break bij 2:13 en 4:50, nu kabbelt ie een beetje verder.
Ik zou zeggen een lekker mix plaatje, maar meer niet.

Origineel geplaatst door Scratch
niks meer aan doen = af :D

Ik vind 't een lekker chil plaatje! Klinkt gewoon goed, en ik zou niet weten wat je hier nog aan zou moeten veranderen! :okdan:

Heb je nog meer van dit soort werken?

:)

Meer van dit? ->

http://www.alexorion.com/music/tracks/Alex O'Rion - Feel My Heart Beat.MP3
http://www.alexorion.com/music/tracks/Alex O'Rion - A Nice Feeling.MP3

Beiden wel wat rustiger werk, maar misschien oko te pruimen.

deze is ook wat steviger:

http://www.alexorion.com/music/tracks/Alex O'Rion - Needles and Stitches - original.MP3

Origineel geplaatst door Backdrop
Lekker relaxte track. Goed geproduceerd in ieder geval.
Is het vloeken in de kerk asl ik zeg dat er best wel een vocaltje in kan ? Misschien kan je wat meer opbouw (beetje met de kick spelen e.d.) in doen na de break bij 2:13 en 4:50, nu kabbelt ie een beetje verder.
Ik zou zeggen een lekker mix plaatje, maar meer niet.

Nog meer vocals? Tjah, het zou kunnen, degene die er nu inzitten zitten behoorlijk op de achtergrond, hebbie een mooie stem?

Relaxt en goed gemixt. :) Ik denk alleen dat het niet eruit springt tussen andere demo's als je het zou opsturen, ondanks de goeie productie.

Persen dien handel!!!

(passen etherische lyrics op ook als je wil, klinkt inspirerend genoeg, maar hoeft zeker niet!)

Welk apparatuur gebruikt?

Origineel geplaatst door chrizz
Relaxt en goed gemixt. :) Ik denk alleen dat het niet eruit springt tussen andere demo's als je het zou opsturen, ondanks de goeie productie.

Ik weet het, mijn muziek mist altijd een bepaalde hook zoals men dat zegt, of valt binnen een genre wat je nou niet echt bij ieder wasmiddel er gratis bij krijgt. Maar, dat vind ik niet zo erg, daar ben ik wel bewust van. mix ok? staat niets te hard/zacht? Das al heel wat.

Erg leuk zweef nummertje. Ik weet niet of er wel een hook in moet. Kijk het zal geen top 40 nummer zijn, maar daar was je zelf ook wel achter. Dit is juist muziek om lekker in een chillroom op een feest te horen.

Mix vind ik zeker goed inelkaar zitten alles klinkt lekker clean en rustig op de juiste plaats.

Het is niet mijn style muziek maar mijn complimenten in iedergeval voor de mix.;)

Origineel geplaatst door Xpressive
Kijk het zal geen top 40 nummer zijn, maar daar was je zelf ook wel achter.

Ik vind persoonlijk deze track veel beter dan al die rotzooi wat in de top40 staat! Nouja....niet alles is rotzooi.... :)

Hallo,

Ik vind dat je een mooie track in elkaar hebt gezet. Er zijn natuurlijk al vergelijkbare tracks gemaakt (misschien niet op synthforum) maar toch vind ik hem behoorlijk origineel. Als ik in de platenzaak loop en de hele bak aan het doorspitten ben, dan zou ik deze plaat zeker opzij zetten en overwegen te kopen.

Cool!

Ik weet het, mijn muziek mist altijd een bepaalde hook zoals men dat zegt, of valt binnen een genre wat je nou niet echt bij ieder wasmiddel er gratis bij krijgt. Maar, dat vind ik niet zo erg, daar ben ik wel bewust van. mix ok? staat niets te hard/zacht? Das al heel wat.

Als je er vokalen bij doet wordt het nog beter naar mijn idee. De mix klinkt goed, ik vind wel de lead geluiden een beetje onduidelijk. Ik zelf zou wat meer hoog toevoegen of zo.

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Hallo,

Ik vind dat je een mooie track in elkaar hebt gezet. Er zijn natuurlijk al vergelijkbare tracks gemaakt (misschien niet op synthforum) maar toch vind ik hem behoorlijk origineel. Als ik in de platenzaak loop en de hele bak aan het doorspitten ben, dan zou ik deze plaat zeker opzij zetten en overwegen te kopen.

:{ lakker kopen?!?!?! :L ;)

Hey technobroeder,

Ik heb niet gehoord hoe je break eerst was, maar ik stoor mij er niet aan, is perfect om te mixen in een chillzaaltje.

Met vocal zou meer iets zijn voor een remix ofzo.
Variatie genoeg.

Niks meer aan doen!!

Origineel geplaatst door Mexes
Hey technobroeder,

Ik heb niet gehoord hoe je break eerst was, maar ik stoor mij er niet aan, is perfect om te mixen in een chillzaaltje.

Met vocal zou meer iets zijn voor een remix ofzo.
Variatie genoeg.

Niks meer aan doen!!

:okdan: Vocal ga ik er denk ik sowieso niet meer bijdoen, want het past gewoon niet meer. :) Krijgt al bijna geen lucht meer, tenminste dat vind ik

bedankt voor t luisteren.

Ondanks dat ik niet zo vaak voorstander ben van extra vocals plaatsen bij een track, vind ik dat deze zich daar wel heel erg voor leent. Er is nl. niet een echt herkenbare melodie aanwezig in de track en die zou mooi door vocals kunnen worden opgevuld. Deze versie kan dan mooi op de B-kant als je het mij vraagt.

Er zijn genoeg zangeressen beschikbaar, dus ik zou eens rondkijken om wat te regelen!
't klinkt in ieder geval goed uitgewerkt....

Als je trouwens geen vocal-edit maakt, kan je altijd onderstaande dreamy piano-edit nog op de B-kant kwijt ;)

Maximum Exposure (Trigg's Piano Edit)

grand-piano-animated.gif

Origineel geplaatst door trigg
Ondanks dat ik niet zo vaak voorstander ben van extra vocals plaatsen bij een track, vind ik dat deze zich daar wel heel erg voor leent. Er is nl. niet een echt herkenbare melodie aanwezig in de track en die zou mooi door vocals kunnen worden opgevuld. Deze versie kan dan mooi op de B-kant als je het mij vraagt.

Er zijn genoeg zangeressen beschikbaar, dus ik zou eens rondkijken om wat te regelen!
't klinkt in ieder geval goed uitgewerkt....

Als je trouwens geen vocal-edit maakt, kan je altijd onderstaande dreamy piano-edit nog op de B-kant kwijt ;)

Maximum Exposure (Trigg's Piano Edit)

grand-piano-animated.gif

Ja, je hebt wel gelijk, heb alleen niet de mogelijkheid om zang professioneel op te nemen.

Die pianoedit :walker: :biertje:

Back