Nieuwe track: Feedback gezocht

morgen is die af, jaaah?

hehe zou mooi zijn idd :P

Denk alleen dat ik voor de break al teveel verklap om de track na de break nog genoeg interessant te laten zijn.
Is wel een klusje dus denk ik :engel: Maar af komt ie en goed 8~

Ik zeg:

Die french kiss break eruit, de zangeres eruit en de strings eruit. Ik vind die bassline in combinatie met die minimal beat en percussie erg goed, en wat mij betreft mag je daar lekker op voorborduren. Op het moment dat de zangeres en stringsamples erin komen zakt het als een pudding in elkaar, en met een french kiss break aankomen? Die vond ik in het origineel al kut. Nooit begrepen wat mensen daar gaaf aan vonden.

Maar gewoon de groove van de zware bassline met die beat. Die is echt heel goed. Niveautje Troy Pierce imho.

Begin is lekker daarna (idd na de FrenchKiss break) word het ineens trancie/clubbie in my opinion.
Ik zou het begin nemen en kijken of je daar een lekkere minimal track uit kan bouwen.

ik heb het ook uitgezet na die break btw. het lijkt wel een ander nummer te worden daarna

sounds zijn goed hoor complimenten! lekker gepolijst en clean :-)
:okdan:

alleen in deze stijl is er al zoveel muziek op de wereld (edit : ow sorry dat soort dingen mag ik niet zeggen anders ben ik weer negatief volgens een paar mensen)

Laatst gewijzigd:
dat french kiss achtige kunnen mensen niet origineel vinden, omdat het al een keer gedaan is. Maar het geeft de plaat wel een ontzettende herkenbaarheid en dat is tegenwoordig erg belangrijk.

Ik zou het er zeker niet uithalen.

je kunt het ook als een eerbetoon aan french kiss zien, omdat het ritme van je loopje ook zo hetzelfde is. ik vind het wel een lekkere track, hoor hem zo kapotgecompresste voorbij komen in de DanceDepartment podcast (voor de duidelijkheid: jouw mix vind ik top, DanceDepartment compressed alles naar de tyfus)

eens met kraternakker.....

weg die gare tempoverandering, mooie drumtrack.

dat french kiss achtige kunnen mensen niet origineel vinden, omdat het al een keer gedaan is. Maar het geeft de plaat wel een ontzettende herkenbaarheid en dat is tegenwoordig erg belangrijk.

Ik zou het er zeker niet uithalen.

Jepz ... jij snapt um! :peukie:

Bedankt voor jullie mening tot zover!! De meningen zijn verdeeld en dat is vaak goed!

En even voor de duidelijkheid (voor de personen die het aan de track nog niet gehoord hadden :P) Originaliteit is nou net niet wat ik met deze track probeer na te streven ... in tegendeel zelfs.

Begin is lekker daarna (idd na de FrenchKiss break) word het ineens trancie/clubbie in my opinion.
Ik zou het begin nemen en kijken of je daar een lekkere minimal track uit kan bouwen.

ik heb het ook uitgezet na die break btw. het lijkt wel een ander nummer te worden daarna

Ik zeg:

Die french kiss break eruit, de zangeres eruit en de strings eruit. Ik vind die bassline in combinatie met die minimal beat en percussie erg goed, en wat mij betreft mag je daar lekker op voorborduren. Op het moment dat de zangeres en stringsamples erin komen zakt het als een pudding in elkaar, en met een french kiss break aankomen? Die vond ik in het origineel al kut. Nooit begrepen wat mensen daar gaaf aan vonden.

Maar gewoon de groove van de zware bassline met die beat. Die is echt heel goed. Niveautje Troy Pierce imho.

thx ... ik denk dat ik de beats ook te lekker vind om die niet nogmaals te gebruiken. In wat voor vorm dan ook :okdan:

Bedankt voor jullie mening tot zover!! De meningen zijn verdeeld en dat is vaak goed!

En even voor de duidelijkheid (voor de personen die het aan de track nog niet gehoord hadden :P) Originaliteit is nou net niet wat ik met deze track probeer na te streven ... in tegendeel zelfs.

Er wordt zoveel bagger en onzin uitgebracht, en ook de meest onoriginele platen. Als we allemaal alleeen originele muziek moeten maken, dan kunnen we wel stoppen. Bijna alles is al eens gedaan.... boeiend! Gewoon lekkere tracks maken :D Eerst maar eens een bepaald niveau behalen, en dan misschien eens nadenken over origineel zijn en onderscheiden. :doei:

PS: afmaken die track, ik wil `m draaien ;)

Damn; die zit.
I totally agree dude.

Net als dat geneuzel over die genres allemaal.
'Ik maak techno', 'Neuj dat is tecno', 'Neuj dat heet minimal' ,
Nee hoor progressive...
:Z
LEKKER BELANGRIJK WAT HET IS!
Als het maar lekker klinkt en dat doet deze track zekerrrrrrr.
20 jaar geleden was het nog een grote smeltkroes met rap er bij.
Lekker makkelijk.
Nu lijkt het wel alsof je muziek in een hokje moet passen.
:dubbel:

okee okee ik stop al.

Strings passen niet.
Dan kan je nog beter van die gegate trance strings gebruiken. ;)

Dat is zelfs zeer belangrijk, want als ik in een platenzaak ben, dan wil ik niet de minimal en electro roosjes tussen de euro-trance mest zoeken. Pasgeleden kwam ik in de Plaatboef in Utrecht, en ik zit zo rond te kijken. Zegt die vent die de toko runt: "Wat zoek je?" Ik zeg: "Ik zoek de dance en techno bakken". Hij weer: "Die hebben we niet, alles staat op alfabetische volgorde. Welke artiest zoek je?"

Fokking hell, alsof ik alle producers op M_nus uit mijn hoofd weet. Ik wil gewoon nieuwe releases doorstuinen en luisteren en kopen als het leuk is.

Daar kom ik dus nooit meer.

Dat is zelfs zeer belangrijk, want als ik in een platenzaak ben, dan wil ik niet de minimal en electro roosjes tussen de euro-trance mest zoeken. Pasgeleden kwam ik in de Plaatboef in Utrecht, en ik zit zo rond te kijken. Zegt die vent die de toko runt: "Wat zoek je?" Ik zeg: "Ik zoek de dance en techno bakken". Hij weer: "Die hebben we niet, alles staat op alfabetische volgorde. Welke artiest zoek je?"

Fokking hell, alsof ik alle producers op M_nus uit mijn hoofd weet. Ik wil gewoon nieuwe releases doorstuinen en luisteren en kopen als het leuk is.

Daar kom ik dus nooit meer.

Nou je kan je er beter maar ook niet al te veel aan vast pinnen die stylen!
Zo word ik met de zelfde track op beatport als techno aangeboden bij junoddownload als progressive bij djdownload als techhouse en ga zo nog maar even door. Het ligt dus maar net aan de persoon die de muziek het hokje toewijst :eureka:

Back