Ableton vraagje

Barteld

Ingeburgerd
Mensen,

Weet iemand hoe ik in Ableton Live 4.0 een geluid van zacht naar hard kan laten opkomen. De recordfunctie aanzetten en dan het volume van de sample omhoog schuiven werkt niet.

alvast veel dank

grt Barteld

Ik heb ook een vraagie over ableton:
Ik gebruik loopazoid als drumsampler, en heb dus een beat in midi gemaakt, maar als ik de de loop draai, dan hoor ik vanaf de 2e beat een kraak bij elke beat...:confused:
Iemand enig idee, latency omhoog gooien helpt niet. Alle andere (audio) samples lopen soepeltjes mee.. (hij clipt ook niet) hij draait op mn asio help!

Origineel geplaatst door Barteld
2565 berichten geplaatst.-----> Krijg een leven!

.:confused: rare reactie hoor. spit eerst maar eens de handleiding of tutorials door die erbij zitten.

Origineel geplaatst door chrizz
.:confused: rare reactie hoor. spit eerst maar eens de handleiding of tutorials door die erbij zitten.

Staat zelfs een verwijzing de tweede pagina van de handleding!!! Du's echt niet opgelet of warez.

Al dat soort vragen komen van personen die deze software gestolen hebben lijkt het wel....

Origineel geplaatst door Barteld
2565 berichten geplaatst.-----> Krijg een leven!

Krijg (zelf)respect!!

ok bot graag!
Iemand een antwoord op mijn vraag?
Ik heb ook een vraagie over ableton:
Ik gebruik loopazoid als drumsampler, en heb dus een beat in midi gemaakt, maar als ik de de loop draai, dan hoor ik vanaf de 2e beat een kraak bij elke beat...
Iemand enig idee, latency omhoog gooien helpt niet. Alle andere (audio) samples lopen soepeltjes mee.. (hij clipt ook niet) hij draait op mn asio help!

Back