JX-3P VSTi

Origineel geplaatst door sten
Ziet er iig goed uit !!

maaruhh...KLINKT ie ook goed....

da's namelijk wel handig met een VST.... 8o)

The PG-23P was developed in SynthEdit, with no use of 3rd Party modules other than "rj_sleeper.sep" which is offered under an unrestricted license (to improve idle time CPU costs). With these conditions met, PG-23P 1.0 is released as Freeware and under no other terms. If you redistribute this VSTi, all I ask is a link back to this page.

(weer) een standaard synthedit brouwsel. Lijkt me sterk dat ie dan erg op een JX-3p lijkt.

Origineel geplaatst door borchen
maaruhh...KLINKT ie ook goed....

da's namelijk wel handig met een VST.... 8o)

agree ;)
ondanks dat het oog ook wat wilt :)

maar ik ben idd benieuwd. Ik lees het wel wanneer een (ex) jx3p gebruiker 'm heeft getest

Origineel geplaatst door falafelbiels
Hoezo? staan die bekend als mensen met smaak of stijl of zo?

Die staan bekend als mensen met ervaring met de JX3P.

Da's misschien wel handig bij het uitproberen van een JX3P-cloon. 8o)

Maar is die JX3P dan zo'n begerenswaardig apparaat van 150 piek dat ie nagemaakt moet worden tot in het detail?
en is het niet jammer van de moeite om een synth te maken die veel lijkt op een bestaande synth? Is dat niet zoiets als covers maken, en dus een beetje schandalig? Nou ja laat maar zitten, want straks wordt ik er weer van beschuldigd een heeeeeele oude discussie op te wakkeren... Sorry...

Ik heb die VST ff getest kvind em echt maar heel droog klinken, en de presets die erbij zitten, zijn NIKS waard, bah. ALs een echte jx8p zo kliinkt, nee dankje dan...
De jx3p kenk niet zo goed, de jx8p wel, die klinkt wel lekker, wat je dus nie van deze vsti kunt zeggen.

Jonge kinderen. ALS u begrijpt niet waarom jx-3P schopezel toen is zult, u het niet krijgen. Jx-8P (Jupiter) was geen vervanging voor jx-3P. Er is een update. het is nu veel sneller.

pg200.jpg

Jx-3p is zeker noemenswaardig. Het is een van de meest onderschatte underdogs van Roland...Tussen de juno's en jx8p's valt ie net een beetje buiten de boot. De jx3p is qua synthese gelijk aan de jx8p, maar de sound heeft een ander karakter. Ik vond het lush-gehalte kenmerkend. Jammer dat ik hem ooit heb weggedaan :stupid

U bent juist... eenvoudige ongeval in het typen. De jx3p synthesemotor is zelfde gebruikt in Juno en Jupiter.

Back