19 Feb Amsterdam: Sendex, Shitcluster, Legowelt, e.a.

Dus allemaal komen. Volgens mij is dat best een gave lokatie.
Ik weet nog niet wat ik precies ga doen, maar neem wel leuke speeltjes mee. :)

Nee er staat zo'n apparaat. Aggregator of hoe je dat ook noemt.

Inderdaad jammer dat je er niet bent, maar Istanbul is vast ook wel de moeite waard. :)

Flyer:

afrika2.jpg

Programma onder voorbehoud:

22 uur bob mp3robot
23.30 uur 3-1 pistolpop
0.30 uur siuli
2 uur sendex
3 uur legowelt
4.30 uur shitcluster
en dan weer de mp3robot

Shit,

Mischien dat ik vanavond wel even kom fuifen ben altijd wel in voor dit soort ondergrondse feestjes.

Heb verleden keer gemist.

Zo, ik moet nog even bijkomen. Zware electro-punk gisteravond, maar wel vet. Ik weet alleen niet wie ik nou gezien heb.

Die 5 man + 5 mactopjes was 3-1 Pistol Pop, waren erg vet.

Ben daarna weggegaan (sorry Sander) maar 3-1 knalde echt volop. Vond wel het geluid wat te hard, of teveel hoog, weet niet wat het was. Oordopjes geen luxe geweest voor de dansende medemens.

-diskonext

alle respect voor de laatste act (of een-na-laatste; kzal geen namen noemen) maar die zette - nadat het geluid 5 minutenlang niet over de mainspeakers wilde - als vergelding de volumeschuiven zo ver open dat a) het geluid pijnlijk vervormde en b) ik nu nog steeds piep in m'n oren heb :(

die eerste act, met die zanger die d'r doorheen brulde, wie waren dat dan??
werd ook nog de nodige acid gedraaid, zaten mooie stukken bij.

Origineel geplaatst door jes303
alle respect voor de laatste act (of een-na-laatste; kzal geen namen noemen) maar die zette - nadat het geluid 5 minutenlang niet over de mainspeakers wilde - als vergelding de volumeschuiven zo ver open dat a) het geluid pijnlijk vervormde en b) ik nu nog steeds piep in m'n oren heb :(

die eerste act, met die zanger die d'r doorheen brulde, wie waren dat dan??
werd ook nog de nodige acid gedraaid, zaten mooie stukken bij.

Dat was legowelt, die ging DJ-en na mijn liveset (ik was die gast met al die apperatuur en veel acid geweld). Het geluid kwam toen alleen over de monitoren en het was ff zoeken om het geluid weer over de zaal speakers te krijgen.
Na dat lego en z'n back to back maatje klaar waren ging shitcluster vage duistere soundscapes spelen met vage beelden erbij. Was wel grappig om een paar van die gasten op de grond te zien zitten met een laptop en een camera, waar ze bewegende dingentjes en mini stroboscoop enzo voor hielden voor wazige effecten op het grote scherm te creeren.

was goed feest!!
stoere locatie ook!

alleen de volgende keer 20x meer speakers

het dak moet eraf!!

knallen met die handel!

:stupid :stupid

:duivels:

Origineel geplaatst door marsel
was goed feest!!
stoere locatie ook!

alleen de volgende keer 20x meer speakers

het dak moet eraf!!

knallen met die handel!

:stupid :stupid

:duivels:

Het stond veelste hard. Heb medelijden met mensen zonder oordopjes.
Hoorde ook van wat mensen dat ze last van de oren hadden.

Back