clones .

mischa

Ouwe rot
he, ik vind 'm lekker hoor, nix mis mee. ijzersterk thema in het begin, meer had van mij niet gehoeven, ik heb 't dan over de beat met dat zeurende geluid(euww eu eu euww). ik zou met alleen dat geluid verder zijn gegaan (beetje filteren hier en daar) en de beat alleen maar qua power toe laten nemen. a la autechre, dikke dansplaat hoor. kan ik de b-kant remixen?

www.smokeandnoise.com?:confused: Deze site was toch van demian,mis ik nu iets? Is mischa > Demian. Ik vat het even niet dacht dat die studio van een Demian was vroeger,of klopt het.

sorry hoor. Ga maar weer eens aan het werk:z

Ik host voor Mischa zijn mp3 omdat ie zelf geen plek had nergens,

Vind het zelf ook een super track, lekker duister en gaan gaan gaan.. heerlijk ! :)

Origineel geplaatst door demian
Ik host voor Mischa zijn mp3 omdat ie zelf geen plek had nergens,

Vind het zelf ook een super track, lekker duister en gaan gaan gaan.. heerlijk ! :)

:D Om eerlijk te zijn geloof ik er geen bal van;) Maakt ook niet uit als de muziek maar lekker is.

ik ben niet echt een fan van dit soort muziek maa ik vindt em wel vet goed in mekaar zitten

en als je het al het ware op de grond zou gooie en door de as trappe en er lekker op zou stampe en het een dagje zou late ligge dan had ie zo als lekker smerig nummer tusse rude awakening gepast dan is et wel mijn soort muziek groete

Deze track is al eens opgestuurd geweest naar een label .. regelmatig gehoord dat het begin niet spoort met drest . Kzie het zelf als een inspeel stuk zodat je de schreeuw synth al even gehoord heb ... zie het maar als a1 en a2 aanelkaar gemixed /

vind er vast nog wel eens een label voor , veranderen kan natuurlijk ook . maar uit ervaring weet ik dat de 2e versie altijd minder is omdat je meer gaat nadenken over arrengment etc. dis gewoon een live set geknipt tot een track

VET!!
het beste wat ik tot nu toe heb gehoord hier!
in het begin denk je van , waar gaat dit heen?? en dan.....
gaat ie los !! ongekend!!

Over het algemeen een lekkere track Demian.. ehh. Mischa}:| Ik zou hem gewoon nonstop opsturen naar het zwarte gat. Mischien dat ze deze kunnen uitbrengen,staat mooi in een set rond 3u in zo een club waar ze ook wel van die donkere kamers hebben... heb mezelf weleen afgevraagd wat ze daar nou doen,is alleen zo moeilijk te zien altijd.

groetjes,

Chris.;)

Origineel geplaatst door mischa
Deze track is al eens opgestuurd geweest naar een label .. regelmatig gehoord dat het begin niet spoort met drest .
ja dat bedoelde ik dus eigenlijk ook te zeggen, gewoon ff de intro met "schreeuwsynth" uitbouwen tot een volwaardige track. ik vind je opbouw namelijk te gehaast, niet te veel over nadenken gewoon doen.. die beat in het begin kan makkelijk 10 keer zo lang duren voordat je bijv langzaam die schreeuw er infiltert, breakje, hoppetee volgas met dat geluid wat erin komt rond de 2.20 en dan nog ff afbouwen, klaar, strikje erom en opsturen naar duitsland. :okdan:

Origineel geplaatst door Alan
//offtopic//

Deimos, gebruik je veel gier als je muziek maakt? 8~

Ja daarom zijn het altijd van die dampige tracks ;)

Origineel geplaatst door shortwave
Leuke track. Niet helemaal mijn stijl en smaak, maar heeft een lekkere drive. En je houdt de spanning erin.

Roger that!

(tot +- 6 min. dan ;) )

Ik had eerst meer het gevoel dat ik naar een dj set aan het luisteren was. Het eerste stuk is leuk, maar past totaal niet bij de rest. Bovendien vind ik de track erg zwaar: veel (rommelig) laag, en weinig mid/hoog. Maar dat kan gedeeltelijk ook aan het mp3tje liggen. De track beukt wel lekker trouwens.
@cirkelzaag: waar tover jij autechre vandaan? Dat hoor ik er in de verste verte niet in.

Back