clones .

Lang geleden was ik die-hard techno fan.
Deze track is dik ok. Alleen mis ik die typische "kish-kish" optijd open hihat die bijna een must is voor techno.
Hij zit er wel in, maar veel te ver op de achtergrond.

Verder vrees ik dat deze stijl op sterven na dood is.

Origineel geplaatst door ProtoHuman

@cirkelzaag: waar tover jij autechre vandaan? Dat hoor ik er in de verste verte niet in.
de eerste mix-cd van de acid-junkies begint met een track van autechre die wat van mischa's track (qua opbouw en sounds) weg heeft, ik hoor ook wel dat de rest van autechre er niet veel op lijkt..

Origineel geplaatst door sKeLeTvM

Verder vrees ik dat deze stijl op sterven na dood is.

:confused:
behoorlijk lose uitspraak, ik ga tegenwoordig juist meer naar dit soort feesten, en vind dat het (misschien helaas) juist enorm in opkomst is: deze stijl is vollop aanwezig op de grote feesten en leeft enorm in nederland en vooral in duitsland: voorbeeldje: awakenings feesten: altijd uitverkocht en ontzettend populair bij de technofans, dus denk in het vervolg even na voordat je zo'n uitspraak doet , zeker als je toch niet (meer) van deze muziek houdt!

hij kan ook bedoelen dat het hij zelf het niet meer trekt . met als logies gevolg niet meer naar feesten gaan en zo uit het wereldje rolt . Ken de techno sene al 15 jaar en het blijft evalueren .. Ook in de techno heb je genoeg hokjes maar dat juist mooi . Techno is mijn optiek de enige muziekstroming waar je je electronisch helemaal kunt uitleven . Vele techno hobby boeren die lang geleden met vele anderen heeft laten groeien werken nu met de top in de artiesten wereld omdat mensen uit die hoek nog creatief zijn . En met creatief bedoel ik niet dat andere muziek stylen minder creatief zijn maar meer gebonden zijn aan regels .

hij gaat...... maar hij funkt niet echt of zo. Met de opbouw vind ik juist niets mis (voor mijn smaak te lang, maar ik ben dan ook meer een electro kikker he) ik vind alleen de ' tikje gedistorte hihat bongoisch achtige loop die er bij komt zo er bij gezocht. zo van : nog evevn een loopje uit dat mapje trekken en hop er bij. De track belooft meer aan het begin

Back