x0xb0x - 303 kloon

ik heb die illustrator bestanden hier ook nog wel ergens slingeren. ik vind die prijzen zelfs in dollars wel erg absurd. er zijn volgens mij genoeg adresjes in nederland waar het goedkoper zou moeten kunnen

good news: according to the EU tarriff guidelines, there is no import tax on loose electronic components! :)

Ik heb er ook eentje gekocht en ik kreeg een briefje van TNT dat ik E 72.99 aan mijn landheer moet afstaan. 25% extra betalen dus.... wat een diefstal!

Als het waar is wat ladyada zegt, kan ik dan ergens bezwaar indienen ofzo? Want op deze manier hou ik geen geld over om het in elkaar te laten zetten.
Bij de goederenomschrijving staat: GEDRUKTE SCHAKELINGEN. Maar het zijn toch losse onderdelen?

Laatst gewijzigd:
Er is inderdaad geen importheffing op losse onderdelen, maar je betaalt wel gewoon 19% BTW over de totaalprijs plus de verzendkosten. Dat staat daar los van. Hoe ze op 25% komen weet ik ook niet...

Bedankt. Ik ga denk ik maar eens contact met adafruit opnemen want ik heb die bestelling zelf nog steeds niet ontvangen.

Ik denk dat Adafruit weinig voor je kan doen. Als je een briefje van TNT hebt ontvangen betekent dat dat het pakketje op het postkantoor ligt en je het alleen meekrijgt als je het openstaande bedrag betaalt.

Ik heb alleen een factuur gehad van de afdeling In en uitklaring. Er staat hellaas nergens iets over een pakket dat ik ergens kan afhalen, of dat het onderweg is. En het is al bijna 5 maanden geleden besteld dus ik hoop maar dat het allemaal goed is gegaan.

Dat is inderdaad raar. Bij mij stond de postbode gewoon met het pakket en de rekening aan de deur. Contant afrekenen... (59 euro dacht ik, maar dat was in 2005, zal wel ergens in deze thread staan). De mijne is trouwens ook vrij lang onderweg geweest, dat is op zich niet raar. Adafruit verstuurt el cheapo.

5 maanden ? dat is wel heel vreemd. elke keer dat ik iets van buiten de EU bestelde, moest ik het bedrag bij bezorging / afhaling betalen. heb je al gebeld met de post / douane ? er zouden contactgegevens op die factuur moeten staan.

ik heb er 2 over laten komen, en tot 2x toe niet bij hoeven betalen. volgens mij is het echt at random bij de douane

Hoi, ik heb een xoxbox zonder USB gekocht van iemand hier op het forum. Nu wil ik er toch wel graag USB op hebben. Daar ik zelf niet handig ben met de soldeerbout en de USB chip een ingewikkeld ding schijnt te zijn, is mijn vraag of iemand deze er ,tegen betaling, in wil zetten.
groeten Hein

Hoi, ik heb een xoxbox zonder USB gekocht van iemand hier op het forum. Nu wil ik er toch wel graag USB op hebben. Daar ik zelf niet handig ben met de soldeerbout en de USB chip een ingewikkeld ding schijnt te zijn, is mijn vraag of iemand deze er ,tegen betaling, in wil zetten.
groeten Hein

mocht utrecht niet voor je in de buurt liggen. ik woon in eindhoven en kan het ook voor je doen.

ik verheug me op de dag dat de douane clonen van synths tegenhoud en met de bulldozer over rijdt onder de noemer 'namaak'

hahaha ;)

Back