x0xb0x - 303 kloon

Ik vind m wel mooi hoor... Alleen zou ik m niet in groen halen..

"t zal wel aan mij liggen, maar ik kan die aluminium case nergens vinden op Xoxshop.de..
De standaard plastic case vind ik erg lelijk, wil dat graag vervangen voor iets stevigers en strakker.
Ik ga iig een ander frontje kopen bij xoxshop.de, het huidige standaard frontje wat ik heb is lelijk en heeft een deukje links onderin.

Ik heb zojuist een mailtje naar Christian gestuurd en had 'm verwezen naar z'n alu x0xb0x met clear LEDs in z'n eigen youtube filmpje.

Deze vind ik persoonlijk wel mooi stylish en strak. Die schreeuwerige kleuren, layouts en knoppen zijn niet echt aan mij besteed..
Maar ik vind het juist wel gaaf dat er zo veel diversiteit is aan modellen, ieder zijn smaak.
Alleen maar leuk, zo'n open source project waarbij er van alles te customizen valt. :)

"t zal wel aan mij liggen, maar ik kan die aluminium case nergens vinden op Xoxshop.de..
De standaard plastic case vind ik erg lelijk, wil dat graag vervangen voor iets stevigers en strakker.
Ik ga iig een ander frontje kopen bij xoxshop.de, het huidige standaard frontje wat ik heb is lelijk en heeft een deukje links onderin.

Je heb twee opties, Engels en Duits..... even naar de Duitse pagina gaan, kom je het vanzelf tegen :koffie:

Je heb twee opties, Engels en Duits..... even naar de Duitse pagina gaan, kom je het vanzelf tegen :koffie:

Misschien weet jij dit dan ook, als je in de shop gaat naar de categorie "complete kits" dan heb je in het uitrolmenuutje ernaast alleen de optie "x0xb0x complete kit standard". Daarbij zie je een afbeelding van een standaard x0xb0x in standaard behuizing. Krijg je de standaard behuizing er dan ook bij? Of moet je de behuizing sowieso apart bestellen? Beter van wel, anders zit je met 2 behuizingen als je de standaard case niet wilt...

thanks

edit: @ RPH, de volledig aluminium behuizing kost € 99,-. Hij is alleen te vinden in de duitse shop, en dan helemaal bovenaan, en hij staat dus niet in de engelse shop..

Laatst gewijzigd:
Misschien weet jij dit dan ook, als je in de shop gaat naar de categorie "complete kits" dan heb je in het uitrolmenuutje ernaast alleen de optie "x0xb0x complete kit standard". Daarbij zie je een afbeelding van een standaard x0xb0x in standaard behuizing. Krijg je de standaard behuizing er dan ook bij? Of moet je de behuizing sowieso apart bestellen? Beter van wel, anders zit je met 2 behuizingen als je de standaard case niet wilt...

thanks

Ik heb hem bij hem besteld met alle opties die ik wou hebben, dus als ik in mijn geval een zwarte frontplaat type X met leds type Y en knoppen type Z wou dan was dat geen probleem.

Gewoon even uitleggen wat je precies wilt hebben (Hij communiceert prima Engels) en een prijsopgave vragen.

Je kan ook gewoon vragen om de volledig gebouwde aluminium versie met led kleur naar smaak, krijg je vanzelf een prijs van hem. Een extra kast/ombouw gaat hij echt niet opsturen en daar hoef je ook niet voor te betalen dus.

Voordeel van customized orders :L

Super! Altijd fijn, duitsers die een beetje goed engels kunnen, kom je niet zo vaak tegen ;)
Maar ik had 'm inderdaad al een mail met prijsopgave gestuurd voor een volledig aluminium versie met heldere leds, dus eigenlijk precies zoals in bovenstaand filmpje.. Ben benieuwd! :koffie:

@ChampionSound dat is ongeveer het vintage design dat ik heb besteld. Wel andere knoppen en rode leds. De sidepanels worden chroom.

Die standaard kast vind ik niet mooi, d'r stond toch pas ook zo een nieuwe x0x voor ongeveer hetzelfde bedrag?

Daar ga ik niet over ;) Gaf alleen aan dat er nog eentje op dit mooie forum te koop staat/stond. (voor eventuele snelle beslissers)

"Is niet mijn analoge bak vriend" :dubbel:

Ik weet ondertussen iets meer.

Een tussenstukje-converter voor de adapter dat de rechthoekige contacten
omzet naar ronde (voor het Belgische elektriciteitsnet) zat er niet bij.

Dat is een paar weken geleden aangekomen.
Ik had niet veel tijd om uit te testen, maar de xoxbox lijkt goed tewerken.
Alleen de midi besturing heb ik nog niet met mijn externe sequencer aan de praat gekregen.

Wanneer ik de midi out van mijn Roland XP-10 aan de midi in van de Xoxbox aansluit,
dan werkt dit gewoon.
Bij het besturen met Logic als sequencer werkt het niet.

Wanneer ik met Logic bv. de FR Revolution stuur, dan speelt die de noten wel gewoon af.

misschien off topic, maar op ebay is er iemand die 1o zelfbouw pakketten verkoopt voor rond de 12oo EU als ik het goed uit mijn hoofd zeg. Super cheap and interessant als meerdere een xox willen bouwen..

Laatst gewijzigd:
@ChampionSound dat is ongeveer het vintage design dat ik heb besteld. Wel andere knoppen en rode leds. De sidepanels worden chroom.

Cool, chromen sidepanels. Dat zal in ieder geval wel mooi gaan glimmen.. :okdan:

En die 10 kits zag ik inderdaad HIER staan. Uit Hong Kong en die 10 stuks kosten samen een kleine 1400 euro incl. verzenden. Dus 140 euro per stuk. Voor de iemand die genoeg vrije tijd heeft en erop vertrouwt dat hij ze makkelijk kan slijten is het misschien wel een leuk extra centje ;)
Of als goedkope groupbuy is het natuurlijk ook interessant.. Alleen jammer dat deze de oude (standaard) behuizingen hebben, want persoonlijk vind ik die niet zo mooi. Maar ja voor die prijs dan weer...

Cool, chromen sidepanels. Dat zal in ieder geval wel mooi gaan glimmen.. :okdan:

En die 10 kits zag ik inderdaad HIER staan. Uit Hong Kong en die 10 stuks kosten samen een kleine 1400 euro incl. verzenden. Dus 140 euro per stuk. Voor de iemand die genoeg vrije tijd heeft en erop vertrouwt dat hij ze makkelijk kan slijten is het misschien wel een leuk extra centje ;)
Of als goedkope groupbuy is het natuurlijk ook interessant.. Alleen jammer dat deze de oude (standaard) behuizingen hebben, want persoonlijk vind ik die niet zo mooi. Maar ja voor die prijs dan weer...

Gaan we nu Chineese rommel importeren :? :D

Back