elektrovolt
compuphonic
misschien bij Conrad bestellen ? duurder dan op de Prinsegracht kan het niet zijn 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

over een paar weken lekker bouwen
ik ben handig maar niet altijd even geduldig...
kan ik van een gemaakte x0xb0x het frontpaneel er simpel afhalen om er zoiets van te maken?
![]()

If you have a x0x serial number < #050 (or so), you may find one day that your microcontroller is on the fritz, or not working at all. Reprogramming the micro using the bootloader with solve this in the short term, but to fix it 'permanently' requires a microcontroller programmer. If you don't have one, you can send me back the micro (only!) and ill program it for you. Just send me an email and Ill give you my address & instructions
ze zijn waarschijnlijk de brown out detector vergeten aan te zetten, dit ding zorgt ervoor dat de processor stopt zodra de voeding niet ok is. Als de voeding niet ok is kan het zijn dat de processor een paar rare sprongen in de code maakt en gaat schrijven in flash of eeprom. Dan ben je dus de software kwijt of je patterns. Om dit te verhelpen moet je 1 bitje flipen en dan is het ok. Dat kan alleen met een programmer.
Niel, ik heb net vandaag m'n willem.org programmer binnen gekregen....
Als je mij kan vertellen om welke microcontroller het gaat dan kan ik ff kijken of deze hiermee te programmeren valt.
Of je checkt ff zelf op willem.org of ie in de lijst van te programmeren chips voorkomt...
Ik heb de Pro-4....
ATMega162....staat onder de FlashMemory list...check wordt ondersteund
Ik heb de Pro-4....
ATMega162....staat onder de FlashMemory list...check wordt ondersteund

Zie 'm inderdaad wel staan in de Pro-4 manual, maar alleen in-circuit.