x0xb0x - 303 kloon

Heb eindelijk me x0x maar wil een andere interface,
nu kan ik zeefdrukken op me school dus zou de metalenplaat
zo kunnen bedrukken. Dacht eerst aan een enorme gele acid smiley
erop. Maar heb ondertussen ook weer een andere skin bedacht.
het grijze gedeelte op de afbeelding laat ik metaal.
Waardoor ik op dat stukje niets aanpas qua orginle tekst....
want druk over een bedrukte plaat heen :P
verder dus 3 kleuren. geel zwart en wit. wat zouden jullie doen?
deze of toch de smiley?

Attachments

• xox zeefdruk.jpg
    xox zeefdruk.jpg
    217 KB · Bekeken: 103
Laatst gewijzigd:
ow zo ziet ie er dan uit met knoppen. en misschien dat ik de plastic kast ook van metaal wil buigen. of is dat niet verstandig ivm elektronica? hij heeft al een high voltage look, maar wil t toch liever niet in t echt mee maken ;)

Attachments

• xox voorbeeld.jpg
    xox voorbeeld.jpg
    379 KB · Bekeken: 99
Laatst gewijzigd:
kan zijn dat het iets is ivm jpeg's en kleurprofielen.. windows altijd al last van gehad..
kan verholpen worden door "Save for web" te nemen in photoshop

hier op mac werkt het in elk geval...

kzou voor persplex doorxichtig gaan
er zwerven pix op you tube van fettje see tha electronix

hallo

ik heb vorige week mijn xoxbox binne gekegen en ben lekker aan het solderen gegaan ben nu helemaal klaar alleen hij doet het niet heb al vanalles geprobeert maar krijg de xox niet aan de praat

is er iemand die veel weet van electronica en/of xoxbox en? waarmee ik samen met hem tegen vergoeding de xoxbox werkend kan maken

als je zin hebt om een paar tientjes te verdienen dan laat maar iets weten

jahzeker

loop alles nog eens na. ik heb zelf de fout gemaakt door ergens 1 verkeerde weerstand te solderen. daardoor werkte het hele ding heel raar.
check of alle soldeerverbindingen goed zijn, en of er niet toevallig per ongeluk punten aan elkaar gesoldeerd zijn. en of een van die grijze kabels goed vast zitten.

loop alles nog eens na. ik heb zelf de fout gemaakt door ergens 1 verkeerde weerstand te solderen. daardoor werkte het hele ding heel raar.
check of alle soldeerverbindingen goed zijn, en of er niet toevallig per ongeluk punten aan elkaar gesoldeerd zijn. en of een van die grijze kabels goed vast zitten.

alles is nagekeken 100x sequenser gedeelte doet het goed krijg signaal op de saw/sqr switch en signaal op de resonance punten

Ik ben weer een x0xb0x aan het bouwen en dit keer moet ik alle onderdelen zelf bestellen. De rare parts heb ik allemaal al.

Ik heb twee vraagjes:
- Wie kan me vertellen welke onderdelen er in de pre-built USB zitten? Ik heb namelijk het io bordje bestelt met pre-built USB en de onderdelen daarvoor hoe fik dus niet te bestellen.

- Weet iemand het partnummer voor de detent tuning knob. Ik weet dat ie bij digikey te koop is, maar ik wil daar liever niet bestellen. Is er een alternatief bij Farnell, Conrad of een andere zaak in Europa waar ik die ene detent tuning knop kan vinden. Ik vind die klik in het midden namelijk erg fijn.

Wie kan me vertellen welke onderdelen er in de pre-built USB zitten? Ik heb namelijk het io bordje bestelt met pre-built USB en de onderdelen daarvoor hoe fik dus niet te bestellen.

In ieder geval de FT232 en de 6 MHz resonator. Verder nog wat weerstanden en condensatoren. Zie schema zou ik zeggen :D Hij staat er helemaal apart op.

Attachments

• x0xb0x_usb.gif
    x0xb0x_usb.gif
    12,5 KB · Bekeken: 100
Bedankt Etaoin ! Weet je heel misschien ook waar ik in Europa die detent tuning knob kan bestellen?

Back