Arnoid
Ouwe rot
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=114391
iemand nog een resonance pot en wat stepknoppen liggen voor de xox ?
iemand nog een resonance pot en wat stepknoppen liggen voor de xox ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet dat Christian ze nieuw voor 699 Euro aanbied op www.x0xsh0p.de

hehe die in MOTM formaat is grappig met die usb vooraan
edit: wel dwaas dat er geen ruimte opzit voor enkele veel voorkomende mods.
kheb hier nu ook een x0x staan. nog geen zin gehad om hem aan te sluiten maar zodra het zover komt leg ik hem op de pijnbank en ga ik hier mijn bevindingen posten![]()
Better not think and be sure next time.x0xb0x = Synth + Sequencer
The x0xb0x is not just another MIDI-controlled TB-303 clone. x0xb0x is a full reproduction of the original Roland synthesizer, with fully functional sequencer. The sequencer can be programmed just like the original 303 (ok its actually a little easier, we think)
leugenaarsWe measured every waveform and counted every cycle to give you the best sound...its just like the original because it IS the original.
iemand hier al ervaringen mee? heb er zojuist een kit besteld, las ik kort erna ergens op de site dat ze nog niet buiten Duitsland zouden leveren. Nochtans heb ik wel land moeten invullen dus dat kon je gewoon kiezen:confused:

idd, mijn twijfel is ook weg hoor.. 303's are here to stay en x0x komt er nooit in.
Let op: ik ben zeker dat je met de x0x ook wel hele goede muziek en hele goede acidlines kan maken. Voor sommige muziekgenres en productiemethodes (midi, cv) is the real thing overbodig voor velen en volstaat de x0x ruim, maar dan zou ik persoonlijk eerder ABL kopen, klinkt even goed
Een fractie kun je het niet meer noemen, die kosten inmiddels meer dan de helft van een roland 303.voor een fractie van de prijs van een echte 303.
Een fractie kun je het niet meer noemen, die kosten inmiddels meer dan de helft van een roland 303.
Een fractie kun je het niet meer noemen, die kosten inmiddels meer dan de helft van een roland 303.
Sorry....een 303 kost gemiddeld 1000 tot 1250 euri (of belachelijk meer...zie E-Bay).....een x0xb0x kit (ja...een kit) kost je gemiddeld 350 euri....en een kant en klare gemiddeld 450 euri...
En dan ben je meestal nog niet klaar daar de 303 dan nog geen MIDI heeft....dus moet je ook nog eens een Kenton o.i.d. aanschaffen.
En wat vinden we nu van die 5U versie? Ik zie het voordeel niet echt....tweaken gaat imo het gemakkelijkst op een desktop en niet op een rack synth....
Ik zag hier net prijzen van 600 genoemd.. inderdaad als ze voor 350 weg gaan dat is natuurlijk andere koek.Das niet waar....
Dit komt dichter in de buurt.....
Moet niet natuurlijk..En dan ben je meestal nog niet klaar daar de 303 dan nog geen MIDI heeft....dus moet je ook nog eens een Kenton o.i.d. aanschaffen.

Maar of ze ook verkocht worden, ik vind dat wel heel hoge bedragen.TB-303
- 1800 euri : ebay nr. 270421578796
- 1700 euri : ebay nr. 230356290859
- 1700 euri : ebay nr. 280361566918
- 1700 euri : ebay nr. 350187567533
Kun jij toch ook, dan lijkt ie niet meer raarEdit...@ Kalusi...lol...je hebt je post aangepast waardoor mijn antwoord vreemd lijkt...![]()

wablief? ABL = audiorealism bassline.Als je dan een ABL koopt praat je wel weer over 550 euri excl. shipping.
Dan is de x0xb0x een goedkoper alternatief als je hem zelf in elkaar kunt zetten (en tevens op een bepaalde manier educatief).
enige wat die SokkOS doet is Swing, Loop, Reverse ed..?Men kan ook als alternatief een ander OS erop zetten die meer functionaliteit en eenvoud in het programmeren e.d. brengt (SokkOS)
ken die site maar al te goed.Btw...deze site heeft alle clones al naast een 303 gezet met als resultaat dat de x0xb0x het beste de 303 benaderde : http://www.acidvoice.com/index.htm

wablief? ABL = audiorealism bassline.
kost 95 euro en je kan er zoveel 303 uithalen als je wilt.