15 dollars (of minder) in contanten

G

Guest

Guest
ik wil 15 dollar opsturen naar amerika, maar bij debank zal dat niet goedkoop zijn. heeft iemand toevallig nog wat liggen?
gisteren op het nieuws: euro bereikt niveau dollar. is nog makkelijk ook!

Ik kan wellicht wel nog wat versieren

Ik kan wellicht wel nog wat versieren

Ik ga een paar keer naar de States, voor het werk natuurlijk. Heb waarschijnlijk nog wel wat 'klein geld' rondslingeren en anders haal ik wel wat op tijdens mijn volgende trip in September. Of misschien kan ik gewoon daar ter plaatse een betaling voor jou verrichten?

kun je dat niet met een postwissel doen ? Geen idee hoe dat werkt maar ik heb ooit eens van een loslippige klepel zonder klok gehoord.....

bedankt allebei, maar eigenlijk wil ik gewoon van de week 15 dollars in een envelop doen.

Je kunt het misschien in een grote stad eens bij een koffieshop proberen. Dat is meestal wel de eerste plek waar amerikaanse toeristen naar toe gaan.

Ehh..

Ehh..

Ik heb dat ooit met engelse ponden gedaan.. maar bij de bank kost dat toch niet zoveel geld ? Probeer anders eens een GWK..

ben veel te bang dat ik dan weer aan de gewone sigaretten ga. mis het wel een beetje (niet die kut-gauloises).
bij de koffieshop in oostvoorne is alleen koffie te krijgen. wel een goede tip denk ik, zal 's rondkijken.

Origineel geplaatst door mono-poly
leo lust geen koffie denk ik
Nee, alleen rode wijn tijdens het voetballen.

Back