RM1x patterns/songs gezocht

ZERO1985

Stamgast
Dag menschen,

Sinds eergisteren ben ik de blije bezitter van een yamaha RM1X.
Die preset patterns zijn natuurlijk grappig, maar eigenlijk ben ik ook wel heel benieuwd naar RM1X patterns/songs van Synthforum-leden.
Ik weet dat er patterns te downloaden zijn van internet, maar ik ben op zoek naar patterns van leden van dit fantastische forum. ;-)

Ik ben het ding nu nog een beetje aan het verkennen dus is het leuk als ik even een flop kan maken van jullie RM1X shite ;-).
Het is wel zo leuk als alle geluiden uit de Rm1x ZELF komen.

Ik ben benieuwd! Zou leuk zijn als dit de grote RM1X pattern/song verzamel-thread werd...
Uploaden maar *D

groet,

Daan

En dan zeker onze productie geheimen verklappen? ;)

Maar helaas, het schiet niet op om mn patt's te switchen naar interne TG.. :erm:

Laatst gewijzigd:
Productiegeheimen?? }:|

Ik kan op dit moment nog TE weinig met mijn RM1X om ook maar één cool techniekje van iemand te jatten ;-)

Het is gewoon puur nieuwschierigheid; je kan natuurlijk ook wel een RM1X dingetje als mp3 posten, maar ik hoor jullie patterns natuulijk liever door mijn gloednieuwe tweedehands rm1x..
groet,
daan

okee het is al duidelijk...
dit slaat niet echt aan... ;)

Het is me inmiddels inderdaad wel duidelijk geworden dat er eigenlijk genoeg gebruikers-patterns te downloaden zijn, alleen niet specifiek van leden van dit forum.

maar ja.. dat maakt natuurlijk eigenlijk ook niet zo veel uit.

En inderdaad; je patterns omswitchen naar de interne geluiden slaat nergens op, als je je compositie nooit zo bedoelt hebt.

kortom; laat maar =(
(en bedankt voor de link).

groet,
daan

ps; ik zou mijn eigen patterns ook niet zonder moeite online zetten eigenlijk ;) maar misschien zijn er mensen die daar minder moeite mee hebben.

Back