EMS Synthi-E

mono-poly

Cheff Noodle
Helaas kan ik de vco (nog) niet met cv aansturen.
Daarom moet die eventjes geserviced worden maar hier alvast een demmo met ems herrie.
Pas op je speakers

demo
synti-arp.jpg

Nu heb ik hem wel gehoord...en ik vind het nog steeds een mooie bak. Hij is wat duur...maar ...ik zou hem ook wel willen :)

Hay

wauw wat een ding zeg he
te gekke geluiden

gellukig zit hij niet in een softcase, maar een hardcase

greetz turtel8D

Bij Music House stond er een te koop of is dit hem soms?
Leuk spul hoor, die EMS Synhis. Ik heb bij CEM in Amsterdam op hun twee EMS synths gespeeld (naast al dat andere moois) en je kunt er te gekke effecten mee maken.
Deze Synthi E heeft volgens Muisc House nog een vettere VCO, maar vetheid vind ik voor een synth waarmee je geen bassen of melodieën kunt spelen niet zo belangrijk.

Origineel geplaatst door mono-poly
Sinds wanneer kan je geen melodieën of bassen spelen op een goed werkende synthi?
.

Omdat de VCO's van die EMS 'en, behalve de AKS dan, zo vreselijk ontstemmen. Maar zo te horen heeft jouw E daar geen last van; gelukkig maar, dat breidt de mogelijkheden wel flink uit.

Heel erg gaaf mono!!! Wat een brute bak!!! :{
Zal wel een flinke duit gekost hebben!

NEE! deze gaat binnenkort naar mij.
hoewel.... komt bij MH vandaan, zal geen koopje geweest zijn!

Origineel geplaatst door Leo
NEE! deze gaat binnenkort naar mij.

Tsssk, jij ruilt dat ding al binnen een dag om tegen een Minimoog en anderhalve paardekop... ;)

Cool... 8)

In ieder geval, zo ziet-ie er uit; Analogue Synthesisers is er niet zo positief over: "for educational use", "housed in the same sort of briefcase as the Synthi A, but nowhere near as neat". Maar "the filter sounds great" en een verhaal over een non-moving keyboard, een ribbon-controller en "another section split up into stepped segments, but not in traditional piano key arrangement - just 24 little rectangles." Dat klinkt allemaal wel weer boeiend. En die demo's klinken ook wel okee! Maarruh, hoe spelen die 'klavieren' nou?

Oh, plaatje uit Analogue Synthesisers:

Attachments

• synthi e cartoon.jpg
    synthi e cartoon.jpg
    242,1 KB · Bekeken: 119
Zonde dat je die deksel onder die arp plaats.Daar kun je toch beter een oude veiling kist voor gebruiken ;) Maar gefeliciteerd met je nieuwe aan winst.:biertje:

Attachments

• synti-arp 2.jpg
    synti-arp 2.jpg
    44,3 KB · Bekeken: 113
Back