• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai MPC60 MkII - uitgebreid + OS 3.10 + SCSI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

softtarzan

Done deal
Te koop, mijn Akai MPC60 II , de overbekende golden oldie superbak, ontworpen door Roger Linn met de 12 bits sampler. Ik neem teveel ruimte in iemand anders zijn studio in, dus helaas moet mijn trouwe MPC60 Mk. II in de verkoop:

Wordt compleet geleverd met:

SCSI uitbreiding
Maximum memory
Nieuwste OS 3.10 (van Roger Linn himself)
De originele OS chips (mocht je ooit willen downgraden om de een of andere reden)
Een externe scsi harddisk
Manual (2 stuks - 1 originele en een fotokopie)

Is in uitstekende technische staat, maar cosmetisch niet helemaal meer in nieuwstaat natuurlijk. Display is nog goed leesbaar, maar je zou op termijnde folie waarschijnlijk willen (laten) vervangen. Folie kost ong. € 25 en is heel goed verkrijgbaar, in allerlei leuke kleuren zelfs. Inzetten is geen lastige klus al zou ik het zelf laten doen vanwege onhandigheid.

Prijs € 850.

Extra

Extra

O.k. er komen meteen allerlei ruilvoorstellen naar mijn e-mailadres.

Ik moet eigenlijk juist ruimte maken! Maar zou eventueel nog wel willen ruilen tegen een RS7000 met minimaal full sampling-memory en output-expansion-board. Die kan ik namelijk wat makkelijker meenemen op reis :walker:

Ja, die MPC60 II is een prachtige, maar ook nogal zware en vrij grote bak.

Beste mensen, blijkbaar dromen er meerdere mensen over een MPC60 II - maar slapen doe ik 's nachts (als ik er de tijd voor kan vinden)! :dubbel:

Voor alle duidelijkheid dan nog maar een keert (want het blijkt nodig): MPC60 II set is te KOOP voor € 850.

RUIL alléén mogelijk tegen een YAMAHA RS7000 met daarin minimaal de output expansion board en het max. sampling geheugen.

(Ik reageer niet meer op eventuele andere onrealistische ruilvoorstellen.)

Prettige dag allemaal nog!

Wat haal je voor € 850 in huis ?

-AKAI MPC60 II - de legendarische Roger Linn bak.

Met:
-SCSI uitbreiding !
-Maximum memory !!
-Nieuwste OS 3.10 !!!
-De originele OS chips (mocht je ooit willen downgraden om de een of andere reden) !!!!
-Een externe scsi harddisk !!!!!
-Manual (2 stuks - 1 originele en een fotokopie) !!!!!!

Profiteren maar !!!

Prijsverlaging voor deze week.

Prijsverlaging voor deze week.

O.k., de ruilvoorstellen blijven toch maar binnenkomen (vooral SP1200's moeten blijkbaar weg).
Ook de overbekende (zo heb ik inmiddels veel in threads gelezen) 'ik wil hem wel kopen / van je overnemen' mails, maar daarna wordt het steeds weer snel stil. Misschien wordt het tijd om die beestjes eens bij hun naam te gaan noemen...

Ik verlaag de prijs voor de komende paar dagen naar € 800.

Dit weekend (dus uiterlijk 27-02-2005) betalen danwel betalen en meteen ophalen.

Anders wordt -ie volgende week ingeruild. Ik kan die € 800 er nml. ook voor krijgen bij een inruil.

:okdan:

MPC

MPC

Geinteresseerde blijkt spontaan te zijn opgelost. (Komt heel regelmatig voor hier, zo hoor ik steeds weer...? :dubbel: )

Maar goed nieuws (voor mij dan): deze heerlijke MPC60 II mag toch in de studio van mijn grote maatje blijven staan! Hij heeft inmiddels zelf de slag te pakken gekregen hoor ik, en zet nu een deel van zijn eigen spullen in de opslag om van de MPC te kunnen genieten!

Heren, deze aanbieding is niet langer geldig!

NIET :verkoght: Maar toch een :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back