softtarzan
Done deal
Te koop, mijn Akai MPC60 II , de overbekende golden oldie superbak, ontworpen door Roger Linn met de 12 bits sampler. Ik neem teveel ruimte in iemand anders zijn studio in, dus helaas moet mijn trouwe MPC60 Mk. II in de verkoop:
Wordt compleet geleverd met:
SCSI uitbreiding
Maximum memory
Nieuwste OS 3.10 (van Roger Linn himself)
De originele OS chips (mocht je ooit willen downgraden om de een of andere reden)
Een externe scsi harddisk
Manual (2 stuks - 1 originele en een fotokopie)
Is in uitstekende technische staat, maar cosmetisch niet helemaal meer in nieuwstaat natuurlijk. Display is nog goed leesbaar, maar je zou op termijnde folie waarschijnlijk willen (laten) vervangen. Folie kost ong. € 25 en is heel goed verkrijgbaar, in allerlei leuke kleuren zelfs. Inzetten is geen lastige klus al zou ik het zelf laten doen vanwege onhandigheid.
Prijs € 850.
Wordt compleet geleverd met:
SCSI uitbreiding
Maximum memory
Nieuwste OS 3.10 (van Roger Linn himself)
De originele OS chips (mocht je ooit willen downgraden om de een of andere reden)
Een externe scsi harddisk
Manual (2 stuks - 1 originele en een fotokopie)
Is in uitstekende technische staat, maar cosmetisch niet helemaal meer in nieuwstaat natuurlijk. Display is nog goed leesbaar, maar je zou op termijnde folie waarschijnlijk willen (laten) vervangen. Folie kost ong. € 25 en is heel goed verkrijgbaar, in allerlei leuke kleuren zelfs. Inzetten is geen lastige klus al zou ik het zelf laten doen vanwege onhandigheid.
Prijs € 850.
Even gereserveerd.
Maar toch een