cd cover favorite SF track 2004

Scratch

Stamgast
We kunnen de favoriete SF track verkiezing natuurlijk niet afsluiten zonder een cdtje van de eerste verkiezingen. Wel die cd mag je zelf lekker branden :D

Maar ik heb een cd hoesje gemaakt, in de stijl van (hoe kan het ook anders) Synthforum! Onderaan staan de koppelingen naar de originele afmetingen. Dus print 'm uit, en geef 'm een mooi plekkie in je cdrek! :)

Wat betreft de eervolle vermeldingen, als je het er niet mee eens ben, dan :kont: voor je :D
Ik vond die drie nummers (voor mijn doen) echt het vermelden waard. De tracks die ik heb vermeld, passen (net) op een 80 min (700 mb) schijfje.
Afijn, als je zelf een eigen 'eervolle vermelding' in gedachten had, dan heb ik ook aan jou gedacht. Ik heb in een ander bestand een ruimte overgelaten, die je zelf mag invullen.

Klik op de onderstaande koppelingen voor originele afmetingen

Voorkant
Achterkant
Voor die liefhebbers voor een eigen eervolle vermelding

(Mochten ze het niet doen, dan kan dat zijn door server beperkingen. Na 12 uur 's nachts doet ie 't dan weer)

Enjoy :)

Voorkant

De lijst met deelnemers is aangepast, dus komt niet overeen met de afbeelding hier onder.

Attachments

• cd_sf_2004_front (custom).png
    cd_sf_2004_front (custom).png
    120,2 KB · Bekeken: 92
Laatst gewijzigd:
Super!

Hay

Top hoor scratch, er staat zelfs turtel , mijn eerste release(al staat er dan geen trackie bij)
ik maak hem in mp3cd dan passen we er wel op

volgend jaar weer he scratch

THx

:halleluja :halleluja :D

Ik vond nog een paar foutjes op de voorkant. Enkele stonden er niet op, terwijl ze wel mee hadden gedaan, en andersom.

Mocht ik nog iets over het hoofd hebben gezien, dan hoor ik dat vanzelf wel! :)

Origineel geplaatst door Scratch
Ik vond nog een paar foutjes op de voorkant. Enkele stonden er niet op, terwijl ze wel mee hadden gedaan, en andersom.

Mocht ik nog iets over het hoofd hebben gezien, dan hoor ik dat vanzelf wel! :)
Nog een kleine aanpassing: mijn nummer was geen soloproject, maar was samen met Sly Dog en RelaxomaniaQ onder de naam "Planet Unknown". Als je dat nog even zou willen aanpassen, dan vind ik de hoes helemaal geweldig! :)

:okdan:

Origineel geplaatst door Scratch
Ik had van alle deelnemers de nickname genoteerd van hierop Synthforum, vandaar...

Maar 't is aangepast :)
Dank je! :)

Ziet er goed uit..
Check alleen mijn track naam die heet 'Electronic Seal's Paradise'
en niet 'Electric Seals Paradise'..
toch wel zo netjes..

Valt me trouwens op dat al die track namen in het Engels zijn.. de mijne mag ook in het Nederlands hoor.
mvg,
Marcel.:)

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ziet er goed uit..
Check alleen mijn track naam die heet 'Electronic Seal's Paradise'

Aangepast :)

Origineel geplaatst door shortwave
@Scratch:

Een fijn initiatief die cover! :okdan:

Beetje ontwerpen is één 2 hobby van me...

Back