Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door WANADOO
Access denied
--------------------------------------------------------------------------------
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.
The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.
--------------------------------------------------------------------------------
You are redirected to the Wanadoo Homepage in five seconds
Vanuit deze pagina wordt u binnen 5 seconden doorgestuurd naar de Wanadoo Homepage

Maar ik vind 'm wel een beetje leeg klinken; schelle hihat, kale kick, bas erg ver weg. Wat mij betreft zou je er wat meer van jezelf in mogen doen om het geheel op te vullen. Maar het zal ook wel schelen dat ik het origineel niet ken; ik vind nu dan ook een beetje als een samenraapsel klinken. Maar grappig is het zeker.
Hij stopt bij mij trouwens abrupt vlak voor het einde; zit er geen echt einde aan of is er iets fout met de of mijn mp3?

Origineel geplaatst door bliepertronic
is totaal geen lol aan te beleven om tracks op je eigen wanadoo site te plaatsen!![]()
alweer acces denied
weet er iemand een site waar je gratis een track kan plaatsen??
Wat een maffe track!
het mag toch allemaal wel ranziger...alles eigenlijk
ik vind dit al te ranzig eigenlijk!Origineel geplaatst door Sander02
Wat een maffe track!
het mag toch allemaal wel ranziger...alles eigenlijk
dat vitaminic .nl schiet ook niet erg op
ik zou een bevestigings meeltje krijgen! mooi niet dus!![]()
het gaat hier om de legendarische utrechtse formatie the daxls met de 200 kilo wegende zanger daxl rose die altijd 3 flessen bonini (nep martini van de laldi) leegzoop en dan tijdens het optreden met donderend geraas straallazeres achterover het drumstel in kiepte!
altijd vaste klant in mijn studio, mits ik alles wat digitaal was goed verstopte en het in iedergeval niet mocht gebruiken!![]()
dus de losse tracks had ik nog en dacht kom laat ik daar eens iets leuks mee doen