als je een sixtiespunkband verknipt tot een housedeuntje

Re: als je een sixtiespunkband verknipt tot een housedeuntje

Origineel geplaatst door WANADOO
Access denied
--------------------------------------------------------------------------------
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.
The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.
--------------------------------------------------------------------------------
You are redirected to the Wanadoo Homepage in five seconds
Vanuit deze pagina wordt u binnen 5 seconden doorgestuurd naar de Wanadoo Homepage

Ik ben wel benieuwd...

is totaal geen lol aan te beleven om tracks op je eigen wanadoo site te plaatsen! :(
alweer acces denied
weet er iemand een site waar je gratis een track kan plaatsen??

Ik heb 'm hier anders lekker kunnen downen met 100+kb/s. :)

En ja hoor, weer zo'n maffe track. :dubbel: Maar ik vind 'm wel een beetje leeg klinken; schelle hihat, kale kick, bas erg ver weg. Wat mij betreft zou je er wat meer van jezelf in mogen doen om het geheel op te vullen. Maar het zal ook wel schelen dat ik het origineel niet ken; ik vind nu dan ook een beetje als een samenraapsel klinken. Maar grappig is het zeker. :W Hij stopt bij mij trouwens abrupt vlak voor het einde; zit er geen echt einde aan of is er iets fout met de of mijn mp3?

Trouwens: een 'sixtiespunkband'? Waren die hun tijd tien jaar vooruit dan? :D

Toch ff geluisterd. Dit is niet mijn ding.

het eind staat er inderdaad niet op, want de site was vol.
en het klinkt precies zoals ik de band in gedachten heb, lekker brak.
dan ga je het niet nog eens volstoppen met andere dingen

het gaat hier om de legendarische utrechtse formatie the daxls met de 200 kilo wegende zanger daxl rose die altijd 3 flessen bonini (nep martini van de laldi) leegzoop en dan tijdens het optreden met donderend geraas straallazeres achterover het drumstel in kiepte!
altijd vaste klant in mijn studio, mits ik alles wat digitaal was goed verstopte en het in iedergeval niet mocht gebruiken! :D
dus de losse tracks had ik nog en dacht kom laat ik daar eens iets leuks mee doen

Hay

Top man, hij is echt leuk die plaat

lijkt erg veel op de oude B52 ,alleen iets punker ,en duitser

ik ben die tekst aan he oefenen maar ik blijf hangen bij tietuutietuutietuutiet
en krijg pijn in mijn tong

:okdan: :halleluja

greetz turtel

:dubbel:

grappig, had van mij wel korter gemogen. vanaf 2.40 word het pas echt interessant. En de drums klinken nogal goedkoop, of horen deze ook goedkoop te klinken?

wel leuk hoor, maar een beetje vermoeiend......

't kan zo op "happy housekrakers 1991 vol. 4"

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door bliepertronic
het gaat hier om de legendarische utrechtse formatie the daxls met de 200 kilo wegende zanger daxl rose die altijd 3 flessen bonini (nep martini van de laldi) leegzoop en dan tijdens het optreden met donderend geraas straallazeres achterover het drumstel in kiepte!
altijd vaste klant in mijn studio, mits ik alles wat digitaal was goed verstopte en het in iedergeval niet mocht gebruiken! :D
dus de losse tracks had ik nog en dacht kom laat ik daar eens iets leuks mee doen

hahaha:dubbel:

maf trackje:P

Back