Post hier zelf nagemaakte 'cover'sounds..

Origineel geplaatst door Pim
Ik heb een VL-1 geïmiteerd op Andromeda.
Klik hier voor de MP3

Respect! Goede slechte sax! Als je nog een nummer nodig hebt om het echt officieel als cover-sound te benoemen ; de sax uit "Calabria van Drunkenmunky" ;) :D

Attachments

• krzwtrumpet.mp3
    97,2 KB · Bekeken: 115
Origineel geplaatst door Prophet
Kennen jullie deze knaller nog?

http://users.telenet.be/drumsounds/Righeira - Vamos a la Playa.mp3

ik heb em even vlug voor jullie gecovered:

http://www.osirisdesigns.nl/eddy/Laten_we_naar_het_strand_gaan_-_EddyOrion_48k.mp3

:D

dit is even een farce tussendoor, ik zal eerstdaags hier ook eens iets posten van mij ;)

Hey dat is een leuke! De cover klinkt ook al wat stoffig en oud. Niet nieuw neem ik aan? Het had nog een hitje geweest wanneer deze versie was gemaakt ten tijde van de hit van Righeira.

De jongen die mijn Prophet V kocht, speelde direkt de beginlead na. Oftwel het is de prohet V die je hoort bij Righeira.

Erik

Ik had deze al eens eerder gepost maar hier is ie veel beter op zijn plek: De 'Drop it like it's hot' synth. Als iemand weet waar het originele geluid van is, dan hoor ik het graag.

Attachments

• snoopdog.mp3
    123,8 KB · Bekeken: 120
Origineel geplaatst door AlonsoMos
Ik had deze al eens eerder gepost maar hier is ie veel beter op zijn plek: De 'Drop it like it's hot' synth. Als iemand weet waar het originele geluid van is, dan hoor ik het graag.

Klinkt als Oberheim. Je moet dan ook in die hoek zoeken, denk ik.

Het zou een sample kunnen zijn van een Oberheim OBXA, 8A

Maar het zou ook de Matrix 6 van Oberheim kunnen zijn

retroplaatje

retroplaatje

Ik heb hier nog een oud nummer staan die ik ooit met reason had gemaakt.Het is een bekende bassline van een of andere oude retro of acidplaat de naam ervan heb ik nooit geweten maar ik heb de plaat altyd willen hebben dus heb ik mijn eigen versie ervan gemaakt.Daarbij nog een bekend deuntje van miss kittin erbij en een mister bap maken het wel helemaal af.Ik heb het altyd wel een leuk plaatje gevonden.
dit is het.

enjoy 8)

in de clip zie je een microkorg en volgens mij is het ook deze synth.

en dan hier tadaa!

downen op eigen risico...

Wat een flut sound btw.....

[edit] ik speel vals, heb het niet zelf gemaakt[/edit]

Attachments

• audio 01_08.mp3
    114,4 KB · Bekeken: 109
Even deze thread omhoog schoppen....

Nou hier nog wat Jarre sounds uit mn kleine K-station :

Attachments

• k-station jarrish.mp3
    923,3 KB · Bekeken: 119

De sound is echt strak! Check alleen ff dat 3e akkoord 8D En in het origineel komt de laatste laagste toon ook iets later. (Hehe wat een gemierenneuk)

Voor degenen van jullie die de Cherrymoon kennen 8)

Hier een stukje uit een soort cover van me,, van een de cm trax
De percs zijn misschien wel nog iets te cheap maar och :) Ik post hierna wat ik met deze hoofdmelodie heb gedaan

Attachments

• kolf - cherry part 1.mp3
    810,1 KB · Bekeken: 123
Oke hier is dus de variatte :)

Attachments

• kolf - cherry part 2 variation.mp3
    972,9 KB · Bekeken: 117
Dank je,
ja ik heb hem nog niet zolang en zo kan ik n beetje kijken wat voor sounds hij kan maken...

Origineel geplaatst door Kolf
Voor degenen van jullie die de Cherrymoon kennen 8)

Hier een stukje uit een soort cover van me,, van een de cm trax
De percs zijn misschien wel nog iets te cheap maar och :) Ik post hierna wat ik met deze hoofdmelodie heb gedaan

hij klinkt goed:)

Back