Kaartlezer inbouw instructie voor MPC2000XL

ik ken bij die duitse vrienden niet bestellen.. die link die ik gestuurd krijg werkt niet en in kopieren ook nie

was ie nou ook ergens anders te krijgen?

tnx!

:)

dr staat alleen niet bij dat ie compatible is met OSX
gewoon negeren? daar heb ik niks mee te maken met inbouwe in mpc toch? alleen mn andere readert voor aan de MAC moet MAC compatible zijn toch?

fjoesz weet er ook helemaal niks van he?

Origineel geplaatst door elektrovolt
en dat is dus precies dezelfde als die uit duitsland. en hij werkt hier nog perfect !!!

Wat was je voor die uit duitsland kwijt incl. verzenden?

Origineel geplaatst door elektrovolt
en dat is dus precies dezelfde als die uit duitsland. en hij werkt hier nog perfect !!!

ja, maar die van mij accepteerd alleen Compact Flash kaarten. SD niet. Tenzij er nog 1 of andere jumper
opzit, daar hadden we het geloof ik al in een topic overgehad. Bij jou toch alle soorten kaarten die de MPC ziet en accepteerd?

Origineel geplaatst door sander
ja, maar die van mij accepteerd alleen Compact Flash kaarten. SD niet. Tenzij er nog 1 of andere jumper
opzit, daar hadden we het geloof ik al in een topic overgehad. Bij jou toch alle soorten kaarten die de MPC ziet en accepteerd?

bij mij ziet hij compactflash en memorystick, sd ook maar ik heb geen sd kaartje meer. verder heb ik geen andere geprobeerd...

Origineel geplaatst door fjoesz
tnx!

:)

dr staat alleen niet bij dat ie compatible is met OSX
gewoon negeren? daar heb ik niks mee te maken met inbouwe in mpc toch? alleen mn andere readert voor aan de MAC moet MAC compatible zijn toch?

fjoesz weet er ook helemaal niks van he?

jep thnks.. die pgmmaker had ik al gezien jah.. swel hendig.. en ook lekker als snd files wegschrijven voor sneller laden

Ik heb in het begin die pgm maker voor pc geprobeerd, maar weet je...op een gegeven moment kon ik het sneller op de MPC zelf :)

-C-

jewel maar als je wat vocals en weet ik veel wat op je comp hebt..

sleep op een pad en klaaro

het werkt bij niet :( heb os 1.2 reader aangesloten, geeft ook licht bij opstarten, maar mn mpc vind geen atapi, jumper settings verwisseld ook geen resultaat :( wat moet ik doen?

Ik gaf het op, schroef 'm dicht, ging ff bidden en hij hekende 'm ineens!

herkende de mpc de 1 gig nou wel of niet?

nu er 4 gig schijfjes zijn zou dat nog mooier zijn, zo niet dan zou dat echt wel met een firmwareupdate moeten lukken<

btw, thx voor je tutor, heb er veel aan gehad!

Ik heb mijn cardreader zojuist besteld bij Picco.

Ben heel benieuwd hoe dit gaat bevallen als íe er eenmaal in zit.

Hopelijk is íe deze week binnen, dan kan ik er mee aan de gang.

Back