Chulukinat
Ouwe rot
hij start wel normaal op enzo alleen ik kan gewoon niks opslaan of laden... alleen van floppy maar die heeft ook soms read error
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door falafelbiels
Okee, aangezien jullie mij vorige keer zo goed geholpen hebben probeer ik het met de volgende:
Wie kan enigszins voorspellen of die cardreader ook in mijn ASR-X gaat werken?
gegoogled heb ik er al voor, ik zag alleen iets over interne SCSI, maar kon niet eens ontdekken of ik daar de SCSI-optie voor nodig heb...
Jullie zijn wel consequent hoor. Is dit te off topic? Wat doe ik verkeerd? Haten jullie mij gewoon?
Wat bedoel je?
Origineel geplaatst door mikemix
Tis die avatar....is een beetje vergelijkbaar als een sticker met een pitbull op je voordeur.
Origineel geplaatst door Mostatic
Het is gewoon een schoothondje.
Origineel geplaatst door mikemix
![]()
Had je die ASR-X al eens opengeschroeft?

Wie heeft er zo'n mooie sterschroevendraaier voor me?![]()
Wie heeft er zo'n mooie sterschroevendraaier voor me?![]()

Origineel geplaatst door Steven V
Zoiets hebben ze normaal bij elke zichzelf respecterende doe-het-zelfzaak hoor![]()
klopt, van wie kan ik 5 piek lenen?
niet hebt liggen. Tork6?Origineel geplaatst door fjoesz
domme vraag tuulk, maar als ik nou op mac werk he.. je hebt van die readertjes voor mac ook.. dus die moek dan kope, maar gaat t dan wel lukken op en MPC en MAC
dus ik koop deze readert.. bouw ik in in mpc en dan koop ik een readert voor in de mac (voor 5 miljoen of zow) en dan kan ik toch gewoon mn mooie mapjes die MPC PGM maker maakt lekker op dat kaartje slepen en dan is t richtige disco? zo werkt t toch?
of wavjes of whatever
mijn vraag is eigenlijk: elke readert kan elke CF card lezen? ongeacht waar ie ingebouwd zit
niet dat mn MAC straks zegt (waar ie wel een handje van heeft) :
"Ja fjoesz tuurlijk.. MPC cf-cardje hier door mij laten lezen tuurlijk.. tuurlijk.. sure... not"

Origineel geplaatst door Chulukinat
want ik vind dat echt fokking kut werken dus op de mpc.... dingen namen geven.