hoe krijg ik die kick lomp?

ben nu ff wat dingen aa het uitproberen, waaronder dat rijtje van doops.. en op zich gaat het wel de goede kant uit, maar er blijft dat geluid, net alsof mn monitoren t begeven hebben (wat overigens niet zo is ;) ) maar hoe krijg ik dat geluid nou juist wel kloppend?? die compressor heeft ook weinig effect nu..

S.:gaap:.s

je wil die punch hebben he ?

;)

truuk 1 .
zoveel mogelijk dynamiek bewaren !!!!!
das het belangrijkste .. drm heeft je compressor ook geen enkele nut meer

truuk 2 .
samplen is niks mis mee
compleet drumkits jatten is wack !
en alleen complete loopjes hergebruiken eigenlijk ook

maar alles wat er tussenzit .. dus zelf een drumkit samenstellen
is al moelijk genoeg zonder dezelfde loops of iets dergelijke te gebruiken

truuk 3 . is mijn eigen manier
cd of plaat opzetten ... sp1200 klaarzetten en gaan !!!!
niks via de computer ... cd's klinken vaker beter dan via de computer je sampler inraggen ( dan wel analoog of digitaal)
er zit iets in d/a's van cdspelers die er altijd voor zorgen dat ze toch op een bepaalde manier vet klinken
wat voor merk het ook is .. lijkt wel of bij het patent een geluidskwaliteitskeurmerk zit ofzow

Origineel geplaatst door MadR
er zit iets in d/a's van cdspelers die er altijd voor zorgen dat ze toch op een bepaalde manier vet klinken
wat voor merk het ook is .. lijkt wel of bij het patent een geluidskwaliteitskeurmerk zit ofzow

of een "hifi" eq circuitje }:|

Je kan natuulk ook de kick ff aan twat geven ;) die brouwt er wel wat van ghehehe bassmaster..

die superwave p8 heb ik wel voor je eye!:biertje:

ja hoe moet ik die kick aan jouw geven als je in f#cking noorwegen uithangt!! ;) maar gaat goedkomen, dat voorbeeld wat hier in het begin van dit onderwerp staat... :{ :{ :{ DAT ZOEK IK ..

ga mn best doen.

Origineel geplaatst door eye-con
KIJK dat begint ergens op te lijken!!

laatste stukje gaat lekker los.. dus op zoek naar die microtonic dan:okdan:

dit zijn idd wel de kicks waar ik naar op zoek ben.. maaruh oppassen met mn monitoren ja?

heb net nieuwe.. en gaan toch vrij hard, heb ze zeker al op de proef gesteld :D

idd

Maar gelukkig zijn de mijne beveiligd*D

Gaat goed komen maat zodra ik terug ben gaan we weer eens wat brouwen gheheh:duivels:

Back