woohoo! absynth 3 dankzij gearjunkies!!

cloudman

ex nihilo creatum ens
Hoidiehoi mensen!!

zonet kreeg ik het verrukkelijke berichtje dat ik via gearjunkies
absynth v3 heb gewonnen!
Van zodra het zachte waar paketje hier toekomt, ben ik vanplan het vanbinnen en van buiten te keren,
en hier een paar bevindingen te plaatsen!

Tot hiertoe heb ik wel eens met een oude demo gepield, maar ik ben eens benieuwd om er diep in te duikelen...

:biertje:

Gefeliciteerd! :biertje:

danku danku,

ik kan maar best eens beginnen kijken wat er op sf over geschreven staat ook denk ik...
voor zover ik weet is het nog een complex programma.

Netjes! Goede actie ook van gearjunkies!

Gefeliciteerd!

lekker man!

ik heb nog niet de moeite genomen om er echt in te duiken, maar wat ik van weet is dat het wel een raar sferisch ding kan zijn, leuk!

naar verluidt spuwt het ding fantastische soundscapes uit :)
weet nog niet concreet hoe deze in tracks zullen verwerkt worden,
maar ik ben alvast weer ettelijke uren sonisch plezier verzekerd.

hoe ik ze won? goeie vraag... ik vermoed door lid te zijn van de site,
en door af en toe een bescheiden reviewtje neer te poten en tenslotte
at random geplukt te zijn uit de leden door een computer...

Dan nog, ben er heel blij mee en die gasten flink dankbaar :)

mmm ik heb absynth3 ook thuis en moet eerlijk zeggen dat er inderdaad een vette sound uitkomt!!! is inderdaad wel een erg complex programma:confused:

Absynth 2.0 was al aardig vet dus ff wachten en dan updaten naar 3.0 hakkuh, dope en nog gefeliciteerd!

danku danku danku danku, en tenslotte ook nog mercie :)

ik ben eens echt benieuwd om daar iets van in één van mijn trackprutsjes te verwerken eigenlijk.
In het begin zal het vooral preset-jagen zijn, maar verder, wie weet! :)

ooit hoorde ik al van de eerste versie té gekke dingen, dus dat kan alleen maar beteren.
we gaan wel een paar wavjes posten als het speleding hier arriveert!

Helaas door allerhande toestanden veel te weinig tijd gehad om het magistrale pakket grondig te bekijken.
Dit is me nu uiteindelijk toch gelukt :)
prachtige modulaire synth. ben heel erg onder de indruk van de presets en mogelijkheden!
Voor mijn review... (wel eerste indruk review van een noob), check out gearjunkies,
daar zou het binnenkort moeten staan :)

Ik weet nog dat ik Absynth een uitteste voor de eerste keer...Jeumig...die presets waren echt heel freaky en de sound was dik in orde. Die ene preset dat het net leek alsof een mannetje aan het praten was...wow!
Alleen die interface....daar kan ik maar niet aan wennen. Als ik er het geduld voor had zou ik het zeker kopen. Mooi stukje programmeerwerk dat volgens mij niet verzonnen is door de mannen van Native Instruments zelf. Zo'n verhaal hoorde ik een keer.

mooie aanwinst.
ik gebruik absynth al een jaartje of twee en ik kan er toch al vrij goed mee uit de voeten.
alhoewel ik het programma bijlange nog niet helemaal ken. ik blijf bijleren.
een "tip" die ik je wil geven is dat je gewoon weg moet blijven van die presets. hoe goed ze ook klinken. maak alles vanaf nul. zo leer je het meeste. anders ga je gewoon met die presets blijven zitten. in het begin is het misschien een vrij complex programma maar eens je het een beetje begint te kennen dan wil je niets anders. ongeveer 60% van de geluiden in mijn muziek komen uit absynth. van pads tot bassen en ritmische drums. hier een stukje waarbij ALLE geluiden uit absynth komen.

Attachments

• absynth.mp3
    940 KB · Bekeken: 80
Back