P paul Joe haj Lid sinds 20 juni 2003 Berichten 434 Locatie Venray 2 Maart 2005 #1 weet er iemand waar ik die kan vinden.. vst? ik heb er 1 op mn creamware kaart zitten en ik kan me herinneren toen ik Nuendo als demo had dat die ook zo'n plugin standaar in het pakket had zitten alvast bedankt
weet er iemand waar ik die kan vinden.. vst? ik heb er 1 op mn creamware kaart zitten en ik kan me herinneren toen ik Nuendo als demo had dat die ook zo'n plugin standaar in het pakket had zitten alvast bedankt
MrM Ouwe rot Lid sinds 8 juli 2004 Berichten 932 Locatie Zwollywood 6 Maart 2005 #3 Er bestaan er zat, PM mij je email adres en in stuur een aantal gratis VST's.
ProtoHuman Gepokt en gemazeld Lid sinds 15 februari 2003 Berichten 6.666 Locatie Weesp 6 Maart 2005 #4 leef je uit: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vst+stereo+expander&btnG=Google+zoeken&lr=
P paul Joe haj Lid sinds 20 juni 2003 Berichten 434 Locatie Venray 6 Maart 2005 #5 niet erg slim van me om er bij google geen Vst achter te zetten heb de eerste de beste genomen.. de Airwall.. ben er wel tevreden mee dank voor de verdere hulp
niet erg slim van me om er bij google geen Vst achter te zetten heb de eerste de beste genomen.. de Airwall.. ben er wel tevreden mee dank voor de verdere hulp
ProtoHuman Gepokt en gemazeld Lid sinds 15 februari 2003 Berichten 6.666 Locatie Weesp 6 Maart 2005 #6 Origineel geplaatst door paul niet erg slim van me om er bij google geen Vst achter te zetten Zie meer... het leven kan zo simpel zijn . enjoy yourself
Origineel geplaatst door paul niet erg slim van me om er bij google geen Vst achter te zetten Zie meer... het leven kan zo simpel zijn . enjoy yourself
nox Stamgast Lid sinds 16 januari 2005 Berichten 402 Locatie Maarssen 12 Maart 2005 #7 psp stereo pack, $24 op hun website, link vind je door de alom bekende google acties waves S1 imager doet 't ook erg leuk in je mix
psp stereo pack, $24 op hun website, link vind je door de alom bekende google acties waves S1 imager doet 't ook erg leuk in je mix