Binnenkort zal dan ook wel het nieuwe album uitkomen.
http://www.dirty.org/underworld/
Daar ben ik in ieder geval bij.
http://www.dirty.org/underworld/
Daar ben ik in ieder geval bij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sander
Vindt je ze echt zo goed dan?
Ik vindt dan ene nummer echt slecht waar hij er de hele tijd door heen loopt gillen.
Is dat Born Slippy ofzo.

Ja Underworld is echt top vind ik. Vooral banstyle/sappys curry vind ik een erg lekker nummer, en heel dubnobass luistert lekker weg. Born Slippy is een grote hit geworden omdat ie o.a. in Trainspotting zat, maar zelf beschouwen ze het ook niet als hun beste track. Sterker nog, ze vonden het niet goed genoeg om op een album te zetten. ("past niet tussen de andere tracks" ).Origineel geplaatst door sander
Ik vindt dan ene nummer echt slecht waar hij er de hele tijd door heen loopt gillen.
Is dat Born Slippy ofzo.
Is dat Born Slippy ofzo.
.Het zijn eigenlijk niet hun eerste albums onder de naam underworld, maar volgens mij de derde en vierde. Voor die tijd werkten Hyde en Smith ook al samen, maar het resulaat daarvan (underneath the radar en change the weather) was niet echt een succes. (ze zijn ook nergens te vindenOrigineel geplaatst door funkdecoder
Ik denk dat Underworld terecht een zeer grote naam is als je het hebt over de techno in jaren negentig samen met mensen als Orbital, The Chemical Brothers, The Prodigy etc. Vooral de eerste twee Lp's Dubnowbasswithmyheadman en Second Thoughest In The Infants zijn meesterwerken in de technosector door hun combinatie van dansbaarheid, innovatie en verrassing. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
). Vanaf dubnobass werkte Darren Emerson mee (gek genoeg heeft Emerson maar aan een paar nummers meegewerkt op dat album...).Origineel geplaatst door ProtoHuman
Het zijn eigenlijk niet hun eerste albums onder de naam underworld, maar volgens mij de derde en vierde. Voor die tijd werkten Hyde en Smith ook al samen, maar het resulaat daarvan (underneath the radar en change the weather) was niet echt een succes. (ze zijn ook nergens te vinden). Vanaf dubnobass werkte Darren Emerson mee (gek genoeg heeft Emerson maar aan een paar nummers meegewerkt op dat album...).
Lekkerer vent. Das een betere foto als avatar dan die je nu hebt.

Is dat Born Slippy ofzo.

(2x lowlands, 1x Werchter, 1x HMH, 1x Impulz)Origineel geplaatst door Bass
Born Slippy nuxx versie is veeeel beter, daar zit geen zang in!!!
Origineel geplaatst door King of Snake
Nuxx is de versie met zang. Born Slippy was het origineel en heeft geen zang (en klinkt ook totaal anders).
Origineel geplaatst door Zoidsity
Yes, ga ik heen!
Altijd gezelli & lekker die optredes van hun!
drinken daar.